Anonym bruker Skrevet 31. januar 2020 #1 Skrevet 31. januar 2020 Min 10-åring er en kreativ sjel som elsker ting som dans, sang, tegning og maling. Nå har hun fått skikkelige malersaker og små lerreter og kan sitte i timesvis og male bilder. Og hun er faktisk ganske flink også, alderen tatt i betraktning. Problemet er oppbevaring. Hvor gjør man av alle bildene? Tenkte å pusse litt opp på rommet hennes i sommer (har ikke tid og overskudd nå) og kan da skru opp litt bildelister sånn at hun kan stille ut en del der, men resten? Tips? Hva gjør dere andre med barn som maler mye? Anonymkode: 8564c...957
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2020 #2 Skrevet 31. januar 2020 Ikke barn, men meg selv 🙂 Tubene henger jeg opp med dusjforheng klips feks, og lerrett oppbevarer jeg ofte stående i kasser med matpapir imellom (beskytter de som er malt). Om du feks søker på pintrest finner du mange ideer. Søstrene grene har også feks penselholder etc til rimelig pris. https://no.pinterest.com/pin/220465344235462467/ Liker at du nærer hennes kreative side 🙂👍 Anonymkode: 27fbe...965
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2020 #3 Skrevet 31. januar 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ikke barn, men meg selv 🙂 Tubene henger jeg opp med dusjforheng klips feks, og lerrett oppbevarer jeg ofte stående i kasser med matpapir imellom (beskytter de som er malt). Om du feks søker på pintrest finner du mange ideer. Søstrene grene har også feks penselholder etc til rimelig pris. https://no.pinterest.com/pin/220465344235462467/ Liker at du nærer hennes kreative side 🙂👍 Anonymkode: 27fbe...965 Ja, må jo nesten det. Hun går på dans også og danser mye hjemme. Hun har alltid vært veldig fantasifull, kreativ og skapende, å ikke la henne leve det ut ville vært som å kvele henne tror jeg. Jeg er litt sånn selv også, men får brukt mye av det i jobben og gjennom håndarbeid i stedet. Takk for tips! HI Anonymkode: 8564c...957
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå