Gå til innhold

Bestille sydentur i kveld? All inclusiv 0,-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så nå at det var tilbud på det hotellet vi tenkte å dra til i sommer i Hellas, men vi har ikke planlagt helt når osv. 
Reklamen sier at det er all inclusiv for 0,- for alle om jeg bestiller senest i dag.

Altså, er det verdt stresset at jeg prøver å lande dette på noen timer, eller vil ikke prisen gå så mye opp? Noen som vet?

Anonymkode: 33051...88f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor er det? Sjekk hotellet nøye, noe All Inclusiv er temmelig dårlig. Vi var på et hotell på Kreta (vi hadde ikke All Inclusiv men vi så hva de andre fikk (spiste der selv en gang) og det var temmelig tamme greier. De fleste som hadde All Inclusiv var ikke spessielt fornøyd, men fornøyd med at de fikk gratis drikke. Det var type et par varmretter som så ut som helfabrikat og brød. Ikke noe flott buffet som du ofte ser på gode hoteller. 

Derfor mener jeg at du bør se ann hotellet, lese anmeldelser osv. For selv om All Inclusiv er kr 0 så betaler du jo for det på andre måter vil jeg tro.  

Skrevet

Var på dette hotellet i fjor, så vi likte både stedet og maten;-) Vi vil altså tilbake, men hadde ikke tenkt å bestille i dag.

HI

Skrevet

Da er det jo bare å slå til. Du vet jo sikkert hva dere betalte sist så da vet du jo også om det er et godt tilbud. 

Skrevet

Ville slått til :) Opplever at det sjelden dukker opp gode tilbud jo nærmere sommeren man kommer. 

Anonymkode: 74f63...a0d

Skrevet

Hvilket hotell er det?

Anonymkode: 45ee2...49b

Skrevet

Følger denne.

Anonymkode: 60a04...2b4

Skrevet

Vi fikk et tilbud på hotellet vi har vært på 5 ganger før. Om all inclusive for 0kr hvis vi bestilte innen midnatt. ( dette var før jul) vi bestilte. Dagen etterpå hadde prisen gått opp med 21900. Da kan vi med god samvittighet spise ute hvis vi vil, og på hotellet hvis vi ønsker det. 

Anonymkode: 25dc7...0e0

Skrevet

De fleste venter vel med å bestille tur pga Coronaviruset, så da prøver de å lokke med ekstra tilbud.

Anonymkode: 95405...bd6

Skrevet

HI her,

Jeg bestilte ikke i går, men ser at det går an å bestille i dag også, selv om det står tilbudet gikk ut i går. Samme pris i dag altså, så langt.

Tilbudet gjaldt på flere av reiseselskapets hoteller med all inclusiv, men vi ville på Atlantica Creta Paradise. Vi får se om tilbudet holder ut dagen, til vi får funnet ut når vi kan dra i sommer 😉 Hater å stresse med å planlegge ferien, men om vi sparer mange tusen er det jo verdt det. 

Skrevet

Hvilket selskap er det?

Anonymkode: 60a04...2b4

Skrevet

Dette er TUI.

Jeg prøver å finne utskrift fra betalingen i fjor, men finner ikke, og det kommer ikke opp på Min Side hva jeg betalte i fjor. Husker svakt at det var samme pris. Derfor blir jeg så skeptisk til slike tilbud. Bare stress og kanskje ikke noe reel gevinst.

HI 

Skrevet

Du har vel noen dager på deg fra du bestiller til du må betale? Så er du usikker, så kan du bestille og så bruke de neste dagene på å sjekke ut litt grundigere. Betaler ikke du innen fristen (ofte 1 uke etter bestilling), så blir turen automatisk avbestilt tror jeg. Var iallefall slik nå når vi bestilte med Ving. 

Anonymkode: d812d...659

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...