Anonym bruker Skrevet 30. januar 2020 #1 Skrevet 30. januar 2020 Jeg er skikkelig nedfor i kveld og trenger å glemme verden litt.. Så nettopp ferdig The dark på Netflix og trenger noe nytt. Noe man blir helt hekta på og bare MÅ se neste episode av. Vurderer Narchos, men vil hjerne ha tips! Har tilgang til det meste av strømmetjenester. Liker krim, spenning, thriller, osv. Hva var det siste som fenget deg skikkelig? Anonymkode: d4aca...4c2
Himmel og hav Skrevet 30. januar 2020 #2 Skrevet 30. januar 2020 Shetland. Ligger på NRK. Ikke superspennende, men skikkelig god krim. Ellers er The Bletchley circle - Netflix bra.
CherryC Skrevet 30. januar 2020 #3 Skrevet 30. januar 2020 Game of Thrones, Breaking Bad og Stranger Things. Breaking bad er min favorittserie over alle, men de første episodene er litt tunge. Men hold ut, jeg lover det er verdt det
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2020 #4 Skrevet 30. januar 2020 3 minutter siden, CherryC skrev: Game of Thrones, Breaking Bad og Stranger Things. Breaking bad er min favorittserie over alle, men de første episodene er litt tunge. Men hold ut, jeg lover det er verdt det Takk for at du skrev det, jeg så første episode av Breaking Bad og så ikke helt hvorfor den er SÅ populær. Får prøve meg videre snart! 👍 Vi fikk Netflix først i desember. Har så langt sett Marcella, Den som dreper, Broadchurch, Unbelivable og filmene om avdeling Q i København - om Carl Mørck Anonymkode: eb20d...4eb
CherryC Skrevet 30. januar 2020 #5 Skrevet 30. januar 2020 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for at du skrev det, jeg så første episode av Breaking Bad og så ikke helt hvorfor den er SÅ populær. Får prøve meg videre snart! 👍 Vi fikk Netflix først i desember. Har så langt sett Marcella, Den som dreper, Broadchurch, Unbelivable og filmene om avdeling Q i København - om Carl Mørck Anonymkode: eb20d...4eb Ligger mange gode dokumentarer på Netflix også. The Devil next door så jeg nylig og den var utrolig god.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2020 #7 Skrevet 30. januar 2020 House of cards!! Prison break. Anonymkode: bc6a6...9d3
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2020 #8 Skrevet 30. januar 2020 Du har ikke HBO da? Vikings er vanvittig spennede! 😁 Anonymkode: b762b...58f
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2020 #9 Skrevet 30. januar 2020 Midnattsol, Modus, karppi, sorjonen, trapped er kjempespennende serier om du liker nordisk krim/thrillere. Wallander er også grei hvis man er litt utålmodig da det er avsluttende episoder. Anonymkode: 15b26...4a2
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2020 #10 Skrevet 31. januar 2020 Outlander. Ikke akkurat krim eller thriller, men nok spenning likevel (første episoden kan virke litt rar, men hold ut 😅) Anonymkode: b9659...512
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2020 #11 Skrevet 31. januar 2020 The 100 på Netflix Anonymkode: 45a2b...891
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå