Gå til innhold

Sendte forespørsel til sjefen på Instagram - angrer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sendte forespørsel til sjefen på Instagram. Han er ikke sjefen sjefen, men sjefen på avdelingen. Han har jo åpen profil men tenkte hvorfor ikke følge han ?

Jeg har ikke jobbet så lenge der, ca 5-6 mnd. Vi har en fin tone med hverandre og opptrer proffosjonel når det er naturlig. Det er flere avdelinger på huset, den andre avdelingen jeg også jobber på av og til, der er jeg venn med andre sjefen. Men det var han som sendte meg forespørsel på Snapchat faktisk. Men jeg sendte til han på Instagram først. Han har jeg også fin forhold til. Begge sjefene er i 35-40 års alder og veldig laid back og avslappende. 

Sjefen jeg sendte forspørsel til i kveld har ikke godtatt meg og jeg begynner å få litt angst. Skal jeg trekke tilbake forespørsel? 
Ser han i morgen tidlig liksom. Tenker at det blir kleint om han ikke godtar meg.
Men skal sies at han har veldig få følgere der og virker ikke aktiv der i det hele tatt. Siste bilde som ble lagt ut er fra 2016

Anonymkode: 68e0d...ce4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han har åpen profil og du kan se bildene hans trenger han ikke å godkjenne følgerne sine... 

Anonymkode: df5db...238

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvis han har åpen profil og du kan se bildene hans trenger han ikke å godkjenne følgerne sine... 

Ja det vet jeg, men håpet på at han skulle sende forespørsel tilbake da 😂

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Han er tydeligvis ikke tretten, selv om du er det.

Anonymkode: 71685...278

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han er tydeligvis ikke tretten, selv om du er det.

Anonymkode: 71685...278

Tretten ?

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis han ikke har postet noe på nesten 4 år kan du nok anta at han ikke er spesielt aktiv på instagram. Jeg ville ikke tenkt mer på det, var jeg deg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...