Anonym bruker Skrevet 29. januar 2020 #1 Skrevet 29. januar 2020 Noen som har gjort dette eller vet noen som har gjort dette? Kan du fortelle litt om hvor lenge til du var helt bra og kunne gå og hvor lenge sykemeldt og eller litt rundt dette? Anonymkode: 93bc8...d0e
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2020 #2 Skrevet 29. januar 2020 En av klientene mine har nettopp vært sykemeldt med dette. Han var sykemeldt i 1,5 mnd, så startet han delvis opp på jobb. 2 mnd er gått og han er stort sett friskmeldt Anonymkode: 7dd71...060
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2020 #3 Skrevet 29. januar 2020 Tusen takk for svar. Setter pris på. Er dette en jobb man sitter i eller går og står i? Hører gjerne flere? Anonymkode: 93bc8...d0e
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2020 #4 Skrevet 29. januar 2020 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk for svar. Setter pris på. Er dette en jobb man sitter i eller går og står i? Hører gjerne flere? Anonymkode: 93bc8...d0e Han var håndverker. Så han har mye manuelt arbeid Anonymkode: 7dd71...060
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2020 #5 Skrevet 29. januar 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Han var håndverker. Så han har mye manuelt arbeid Anonymkode: 7dd71...060 Ok. Skjønner. Da er det mye trakk der og. Anonymkode: 93bc8...d0e
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2020 #6 Skrevet 29. januar 2020 Var sykmeldt i 3 uker, men det tok noen mnd før jeg kunne trå ordentlig på benet. Brukte krykker. Er lærer på barneskole og var da kontaktlærer for 5.trinn. Jeg trillet rundt på kontorstolen min i klasserommet så undervisning var null problem. Dessuten hadde jeg god hjelp i elevene mine. Hadde jeg ikke hatt en stillesittende jobb så hadde jeg vært sykmeldt lenger. Anonymkode: c2529...53c
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2020 #7 Skrevet 29. januar 2020 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Var sykmeldt i 3 uker, men det tok noen mnd før jeg kunne trå ordentlig på benet. Brukte krykker. Er lærer på barneskole og var da kontaktlærer for 5.trinn. Jeg trillet rundt på kontorstolen min i klasserommet så undervisning var null problem. Dessuten hadde jeg god hjelp i elevene mine. Hadde jeg ikke hatt en stillesittende jobb så hadde jeg vært sykmeldt lenger. Anonymkode: c2529...53c Takk for svar. Greit å høre litt hvor lang prosess det er. Anonymkode: 93bc8...d0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå