Gå til innhold

Bare 3000kr igjen og 14 dager til lønning!😭


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Redd jeg må stjele fra sparekontoen min. Har 111 000kr der men vil helst ikke bruke de. Kanskje jeg må begynne å selge unna ting?

Anonymkode: a43c9...b73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Har hatt latterlig lite penger siden lille julaften. Satt med 42kr fra julen, hAr brukt kredittkort i matbutikken 😭 dårlig råd i tre uker. 
3000kr på 14 dager er LUKSUS 

Anonymkode: 54e8a...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare 82.000 på konto. Og trygda kommer ikke før om 3 uker. Hvordan skal dette gå?

Anonymkode: 5fe7d...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da syns jeg du skal kjøpe flax-lodd for alle pengene. Da har du jo en stor sjans til å bli millionær, slik at du greier deg til neste lønn.

Anonymkode: e36da...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader.. dette var usmakelig hi, men ok, jeg skal være grei. Vet at hvis man er vant med veldig god råd kan plutselig 3000kr virke lite.

Har du mye regninger som skal trekkes de neste 14 dagene? Ring isåfall og be om utsettelse til datoen du får lønn.

Kjører du ellers mye bil og bruker mye drivstoff? Se om det kan være mulig å bruke beina mer, eventuelt buss/tog de gangene det blir for langt å gå (regn mot det du ville brukt på drivstoff, kan fint være en del penger å spare).

Sett opp handleliste og handle en dag for en hel uke. Utrolig hva man sparer ved å handle sjeldnere og å ha det skrevet ned.

Anonymkode: 81849...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Redd jeg må stjele fra sparekontoen min. Har 111 000kr der men vil helst ikke bruke de. Kanskje jeg må begynne å selge unna ting?

Anonymkode: a43c9...b73

Nei, er det sant?! KRIIIISE ASSA! Dumme nek. 

Anonymkode: b7f09...618

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har regninger på 113 000 kr som må betales nå, og kun har 1000 kr igjen, da kan du snakke om at det begynner å bli trangt.

Jeg har 600 igjen som må vare i 14 dager, men det går det også, selv om det er trangt og jeg må ha spesialkost. Har såpass mye i fryseren at jeg tror jeg greier meg. Jeg er reelt fattig og lever noen titusen under fattigdomsgrensen i Norge.

Slike som deg, Hi, får meg til å føle meg som et rikt menneske, for jeg har ressurser du aldri vil få.

Anonymkode: d2bc2...b59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, da har du kanskje mye regninger som forfaller i mellomtiden da HI?

Jeg har 200 igjen, og er usikker på om det kommer inn penger på fredag eller over helga. Forhåpentligvis på fredag, men vi overlever om det ikke kommer inn før uti neste uke også.

Anonymkode: 0e974...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...