Anonym bruker Skrevet 29. januar 2020 #1 Skrevet 29. januar 2020 Noen som så den i går? Er det bare jeg som ville blitt fly forbanna om mannen kom hjem med vesker, klær og annet dill dall til flere titalls tusen når boligdrømmen er på vent pga manglende egenkapital? Anonymkode: feea4...3e4
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2020 #2 Skrevet 29. januar 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Noen som så den i går? Er det bare jeg som ville blitt fly forbanna om mannen kom hjem med vesker, klær og annet dill dall til flere titalls tusen når boligdrømmen er på vent pga manglende egenkapital? Anonymkode: feea4...3e4 Hvem hva hvor Anonymkode: cc7bb...a87
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2020 #3 Skrevet 29. januar 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvem hva hvor Anonymkode: cc7bb...a87 TV3 i går, John Arne Riise (usikker på om jeg skrev det riktig) Ønsker å kjøpe en bolig til 6 mill. Burde jo være en smal sak når du har såpass med penger inn. Men Neida, har ikke egenkapital nok. Skjønner jo at man prioriterer forskjellig, ville nok blitt månelyst her hjemme om klær og vesker kom foran eget hus når en stifter familie og har andre enn seg selv å forsørge. Altså, de brukte 500 000 på klær i løpet av et år 😱. Anonymkode: feea4...3e4
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2020 #4 Skrevet 29. januar 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: TV3 i går, John Arne Riise (usikker på om jeg skrev det riktig) Ønsker å kjøpe en bolig til 6 mill. Burde jo være en smal sak når du har såpass med penger inn. Men Neida, har ikke egenkapital nok. Skjønner jo at man prioriterer forskjellig, ville nok blitt månelyst her hjemme om klær og vesker kom foran eget hus når en stifter familie og har andre enn seg selv å forsørge. Altså, de brukte 500 000 på klær i løpet av et år 😱. Anonymkode: feea4...3e4 Har han ikke råd til å kjøpe bolig til 6 mill når han lever som en konge? 😅 Snakk om å prioritere! Anonymkode: 03bb2...bb0
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2020 #5 Skrevet 29. januar 2020 Jeg forstår ikke hva man skal med alle disse dyre tingene? Hadde jeg tjent helt sinnsykt med penger eller vunnet flere hundre millioner i lotto, så hadde jeg ikke sløst det vekk på klær, vesker og ikke minst å spise ute?! Merkelig prioritering. Anonymkode: 395b9...d46
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2020 #6 Skrevet 29. januar 2020 Skjønner ikke hvorfor en føler for å rope ut hvor mye bedre man håndterer livet sitt enn andre. Anonymkode: 5a67e...b49
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2020 #7 Skrevet 29. januar 2020 Han kjøper og hun selger på Instagram. Anonymkode: 96c30...48b
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2020 #8 Skrevet 29. januar 2020 Nå hadde han spart en mill etter noen måneder når de tok noen grep da.. Anonymkode: c885b...c52
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2020 #9 Skrevet 29. januar 2020 Til hans forsvar og uten at jeg har sett programmet, han har vel ikke akkurat hatt en normal oppvekst og lært et normalt forhold til verdi og økonomi. At han nå tar tak og lærer samt blottlegger seg på tv med noe så personlig og sårbart kan han i det minste få litt kred for. Selv om det høres helt vanvittig ut. Anonymkode: d356e...5d8
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2020 #10 Skrevet 29. januar 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå hadde han spart en mill etter noen måneder når de tok noen grep da.. Anonymkode: c885b...c52 Det er jo veldig bra det. 👍🏻 Sikkert en bra fyr, virker raus og generøs. Men var nok lurt å ta en liten revurdering av pengebruken. Anonymkode: feea4...3e4
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2020 #11 Skrevet 29. januar 2020 Nå så ikke keg programmet, men mannen har vel penger? Tipper han tjener mer enn en vanlig mnd lønn. Så om han bruker mye penger på kona, og betaler regninger er det vel det samme? Anonymkode: 1e6a5...cfa
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2020 #12 Skrevet 29. januar 2020 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå så ikke keg programmet, men mannen har vel penger? Tipper han tjener mer enn en vanlig mnd lønn. Så om han bruker mye penger på kona, og betaler regninger er det vel det samme? Anonymkode: 1e6a5...cfa ikke når de ikke får kjøpt hus. Anonymkode: cc7bb...a87
Mamma_til_2 Skrevet 29. januar 2020 #13 Skrevet 29. januar 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: ikke når de ikke får kjøpt hus. Anonymkode: cc7bb...a87 Nå tok det bare ca 2 mnd så hadde han/de spart 1mill så han hadde ikke brukt over evne hadde bare ikke giddet og spare. Hus fikk han kjøpe ila programmet.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2020 #14 Skrevet 29. januar 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Han kjøper og hun selger på Instagram. Anonymkode: 96c30...48b Det er det jeg ikke skjønner!! Hun selger ganske så dyrt på Instagram også. Det er ikke sånn at hun gir de bort! De er enten aldri brukt eller maks en til to ganger! Hun må sitte med en gjemt formue ett sted!! Anonymkode: 8478f...708
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2020 #15 Skrevet 29. januar 2020 Han virker ikke spesielt smart. Anonymkode: a96c1...be4
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2020 #16 Skrevet 29. januar 2020 Ja seriøst. De har mye penger, og kan gjøre hva de vil med det. De velger å leve livets glade dager, og har i tillegg kjøpt seg hus nå. De liker dyre designvesker, raske biler og klær for 100 000. Hun selger på instagram, til en pris anonym over her synes er for dyrt. Og så....? Hva du ville gjort om du satt så godt økonomisk i det som de er revnende likegyldig, og mest sannsynlig ikke sant. Du vet det ikke før du har pengene i banken. Ikke tro at du er en bedre person fordi du sitter på et anonymforum og skriver hva du hvertfall ikke skulle gjort om du var Riise og fruen... Som om at🤣 Anonymkode: 6a5db...07c
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2020 #17 Skrevet 29. januar 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja seriøst. De har mye penger, og kan gjøre hva de vil med det. De velger å leve livets glade dager, og har i tillegg kjøpt seg hus nå. De liker dyre designvesker, raske biler og klær for 100 000. Hun selger på instagram, til en pris anonym over her synes er for dyrt. Og så....? Hva du ville gjort om du satt så godt økonomisk i det som de er revnende likegyldig, og mest sannsynlig ikke sant. Du vet det ikke før du har pengene i banken. Ikke tro at du er en bedre person fordi du sitter på et anonymforum og skriver hva du hvertfall ikke skulle gjort om du var Riise og fruen... Som om at🤣 Anonymkode: 6a5db...07c Hæææ har ikke sagt det er for dyrt nei. Poenget mitt var at pengene blir jo resirkulert. Så om pengene faktisk kommer tilbake til eier, hvorfor har de da ikke råd til egenkapital? For to dager siden lå det ut ting til over 70 000 kroner mye av det er allerede solgt. Hvordan kan det seg ha da at de ikke har egenkapital. Da kommer det jo tilbake i samme potten. Om hun da ikke er så snart og gjemmer disse pengene for han. Men så dum er faktisk ikke Riise heller håper jeg! Anonymkode: 8478f...708
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2020 #18 Skrevet 29. januar 2020 Han må jo ha dårlige rådgivere rundt seg fremdeles... Trodde han hadde lært... Anonymkode: 2717e...861
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå