Gå til innhold

Angst, gruer meg😩


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal reise bort neste uke i tre dager sammen med et par stykker fra jobb som jeg jobber under.Jeg er så nervøs.Har gruet meg siden jeg fikk vite dette.Det er kurs og jeg er så redd for å dumme meg ut på et eller annet vis.

Hvordan skal jeg takle dette best mulig?Har skikkelig nerver for dette, synes dagene går såå treigt nå mot dette kurset.Jeg tenker hele tiden på dette.Er lang vei også så vi må ta fly, tog osv(og jeg er så lite kjent der!)😩

Anonymkode: 6362d...ca2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men du skal på eit kurs. Viss du var heilt sikker på å gjere alt rett trengte du vel ikkje å gå på kurs? Og viss tre av sjefane dine har plukka ut deg til å gå på kurs er det nok fordi dei har tru på at du taklar det, og fordi dei ser deg som ein ressurs for bedrifta. Og viss du får endå meir prestasjonsangst av dette så ta til deg at andre folk ofte betre ser ditt eige potensiale enn du gjer sjølv. Og les deg opp om bedragersyndromet. Lukke til, det går nok heilt fint😊❤️

Anonymkode: 39f0a...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men du skal på eit kurs. Viss du var heilt sikker på å gjere alt rett trengte du vel ikkje å gå på kurs? Og viss tre av sjefane dine har plukka ut deg til å gå på kurs er det nok fordi dei har tru på at du taklar det, og fordi dei ser deg som ein ressurs for bedrifta. Og viss du får endå meir prestasjonsangst av dette så ta til deg at andre folk ofte betre ser ditt eige potensiale enn du gjer sjølv. Og les deg opp om bedragersyndromet. Lukke til, det går nok heilt fint😊❤️

Anonymkode: 39f0a...652

Tusen takk💗Ja de mener nå at jeg er dyktig og derfor får ekstra påfyll sammen med de.Jeg har tenkt meg dummere enn jeg er i alle år(selv etter 5 og 6 i alle fag på skolen).Jeg overtenker og krisemaksimerer alt.Er livredd for å gjøre noe feil eller si noe feil, spesielt sammen med de.Det er nesten som at jeg må ta beroligende for å «overleve».Takk for at du har tro på meg💗

Anonymkode: 6362d...ca2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk💗Ja de mener nå at jeg er dyktig og derfor får ekstra påfyll sammen med de.Jeg har tenkt meg dummere enn jeg er i alle år(selv etter 5 og 6 i alle fag på skolen).Jeg overtenker og krisemaksimerer alt.Er livredd for å gjøre noe feil eller si noe feil, spesielt sammen med de.Det er nesten som at jeg må ta beroligende for å «overleve».Takk for at du har tro på meg💗

Anonymkode: 6362d...ca2

Her er ein link om bedragersyndromet, eg kjenner meg litt igjen der, og det hjelper å vite at det faktisk er ei greie, at folk trur dei er inkompetente medan dei i verkelegheita er svært kompetente. 😊 https://www.aftenposten.no/a-magasinet/i/awKaRd/jeg-venter-bare-paa-aa-bli-avsloert-foelelsen-har-et-navn-bedragersyndromet-ingeborg-senneset

Anonymkode: 39f0a...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en skarping som andre ser potensial i. 
Men så er du selvkritisk og stiller spørsmålstegn ved om alt du gjør er bra nok. Vi er mange som holder på slik 😊. Du er mer enn bra nok! Du trenger ikke være superwoman 🦋 Tenk at du gjør så godt du kan - og i ditt tilfelle er der åpenbart veldig godt!

Anonymkode: 9ed41...3c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du bare gruer deg og ikke har angst :). Grue seg er lov. Når du står oppe i det blir det alltid enklere. Da kan du jo tenke igjennom hvor mye tid du brukte på å grue deg i forkant, for noe som ikke var så farlig likevel. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...