Gå til innhold

Wang vs NTG (Oslo)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som kjenner disse skolene? Hvilken er best bed tanke på fag og idrett? Hvordan er miljøet?

Anonymkode: a9a9e...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner og samarbeider/ har samarbeidet med begge. 
jeg hadde aldri tillatt at mine barn går på ntg og kommer styre de mot wang om de ønsker idrettslinje. 
pm for mer info. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Lille krøll skrev:

Jeg kjenner og samarbeider/ har samarbeidet med begge. 
jeg hadde aldri tillatt at mine barn går på ntg og kommer styre de mot wang om de ønsker idrettslinje. 
pm for mer info. 

Tusen takk! Har sendt deg pm :) 

Anonymkode: a9a9e...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del handler det om hvem som til enhver tid er idrettssjef på den linja barnet ønsker å gå på. Mitt barn går langrenn. Her valgte vi bevisst å unngå Wang pga sportssjefen. Endte opp med langrennslinja på en offentlig videregående skole pga treneren😀

Anonymkode: cae43...830

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

For min del handler det om hvem som til enhver tid er idrettssjef på den linja barnet ønsker å gå på. Mitt barn går langrenn. Her valgte vi bevisst å unngå Wang pga sportssjefen. Endte opp med langrennslinja på en offentlig videregående skole pga treneren😀

Anonymkode: cae43...830

Mye å ta hensyn til. Jeg kjenner ikke til sportssjefen her. 

Anonymkode: a9a9e...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har elendig erfaring med wang. Skolen evner ikke å ta tak i dårlige klassemiljøer. 

I tillegg VAR DET lett å jukse på urinprøver og det ble solgt ren urin der. 

 

Anonymkode: fc204...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har elendig erfaring med wang. Skolen evner ikke å ta tak i dårlige klassemiljøer. 

I tillegg VAR DET lett å jukse på urinprøver og det ble solgt ren urin der. 

 

Anonymkode: fc204...69e

Var dette Wang Oslo? Er doping utbredt? Hvilken idrett gjaldt det?

Anonymkode: a9a9e...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Var dette Wang Oslo? Er doping utbredt? Hvilken idrett gjaldt det?

Anonymkode: a9a9e...b88

Ja mulig vi var uheldige med kullet, miljøet. Det var mye mobbing, vold og doping. Prestasjonsdop men også hasjrøyking. Det var flere linjer, gjaldt ikke vinteridrett. Oslo ja. Det var jo ikke alle det gjaldt men det var en hard kjerne som drev med mye rart. Som sagt kan vi ha vært uheldig men skolen viste LITEN vilje til å lytte eller gjøre noe. 

Anonymkode: fc204...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja mulig vi var uheldige med kullet, miljøet. Det var mye mobbing, vold og doping. Prestasjonsdop men også hasjrøyking. Det var flere linjer, gjaldt ikke vinteridrett. Oslo ja. Det var jo ikke alle det gjaldt men det var en hard kjerne som drev med mye rart. Som sagt kan vi ha vært uheldig men skolen viste LITEN vilje til å lytte eller gjøre noe. 

Anonymkode: fc204...69e

Er enig i at dette kan skje over alt. Det virker som hasj er veldig tilgjengelig, og at terskelen for å prøve er lav for mange ungdommer. Men skremmende at ikke skolen tar det alvorlig. 
hi

Anonymkode: a9a9e...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...