Gå til innhold

Huff, tror jeg er blitt forelsket i pulevennen min:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har veldig bra sex, men sånn iforhold til politikk, livssyn, etikk osv så er vi motpoler, til de grader. Jeg skjønner egentlig ikke engang hvorfor/hvordan jeg tenner på ham..for han har meninger som strider i mot alt jeg tror på. At jeg i det hele tatt har klart å rote meg bort i ham er uforståelig for meg. Jeg skjønner det ikke. Han er veldig kjekk, det skal han ha, han er god i senga, det skal han også ha. Mot meg så er han god og snill. Men likevel, jeg vet jo at vi ikke passer sammen og jeg kan ikke skjønne hvorfor jeg har begynt å føle sånn som jeg gjør. 

Vi har kjent hverandre i åtte mnd og har hatt sex i syv av de. Fra begynnelsen har vi vært enige om at det kun er sex vi skal ha, null forhold. Det har jeg levd veldig godt med helt til nå 😕 Han vil ikke noe mer tror jeg, vi har ikke snakket om det i det siste, men han er veldig sjalu om jeg går på date feks (det har vi sagt vi har lov til i og med at vi bare puler). Uansett, det er jo bare heeeelt feil å tenke i de baner, for vi passer så lite sammen som det går an. Det hadde aldri fungert. Definitivt.

Ah..må bare gjøre det slutt da..

Anonymkode: 100dd...ddd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Vi har veldig bra sex, men sånn iforhold til politikk, livssyn, etikk osv så er vi motpoler, til de grader. Jeg skjønner egentlig ikke engang hvorfor/hvordan jeg tenner på ham..for han har meninger som strider i mot alt jeg tror på. At jeg i det hele tatt har klart å rote meg bort i ham er uforståelig for meg. Jeg skjønner det ikke. Han er veldig kjekk, det skal han ha, han er god i senga, det skal han også ha. Mot meg så er han god og snill. Men likevel, jeg vet jo at vi ikke passer sammen og jeg kan ikke skjønne hvorfor jeg har begynt å føle sånn som jeg gjør. 

Vi har kjent hverandre i åtte mnd og har hatt sex i syv av de. Fra begynnelsen har vi vært enige om at det kun er sex vi skal ha, null forhold. Det har jeg levd veldig godt med helt til nå 😕 Han vil ikke noe mer tror jeg, vi har ikke snakket om det i det siste, men han er veldig sjalu om jeg går på date feks (det har vi sagt vi har lov til i og med at vi bare puler). Uansett, det er jo bare heeeelt feil å tenke i de baner, for vi passer så lite sammen som det går an. Det hadde aldri fungert. Definitivt.

Ah..må bare gjøre det slutt da..

Er han frepper, mot innvandring, anti-feminist og hater bøker?

Anonymkode: 0c984...9f3

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Spot on 😅 I tillegg hater han ulv

Skrevet

Gjøre det slutt? Du trenger jo ikke gjøre det slutt med en du aldri har blitt sammen med.

Anonymkode: 7b38f...a05

Skrevet

Det er ulempen med pulevenn. Følelsene kommer alltid til slutt.

Du må stoppe det, eller prøve å snakke med han, se om han vil det samme som deg.

Anonymkode: 5e77e...f59

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gjøre det slutt? Du trenger jo ikke gjøre det slutt med en du aldri har blitt sammen med.

Må jeg spesifisere hva jeg må gjøre slutt på altså? Puleforholdet.

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er ulempen med pulevenn. Følelsene kommer alltid til slutt.

Du må stoppe det, eller prøve å snakke med han, se om han vil det samme som deg.

Anonymkode: 5e77e...f59

Jeg vil ikke bli sammen med ham altså, han er egentlig en dust. Jeg får bare kutte ham ut rett og slett

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du glemte homofob på lista. Uansett, denne typen er de klart beste elskerne, har masse erfaring med de gutta :fnise:

Anonymkode: 66b17...cad

Skrevet

Du må slutte å pule rundt.

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du glemte homofob på lista. Uansett, denne typen er de klart beste elskerne, har masse erfaring med de gutta :fnise:

Utrolig nok er han ikke homofob, ikke det jeg har lagt merke til i hvert fall🤷‍♀️ Men jeg tror også at de litt korte, da med tanke på intelligens, er bedre i senga en de litt mer begavede. De trenger ikke å tenke så mye, kan fokuserer andre ting liksom, hahaha. Jeg har helt klart den erfaringen

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du må slutte å pule rundt.

Må jeg? Men...jeg liker det jo så innmari godt 😭😭😭

Skrevet

Jepp, hadde en sånn en. Fantastisk elsker, aldri vært borti makan. Jeg flyttet faktisk inn da vi ble forelsket, etter 4 år som pulevenner. Oppdagwt fort at jeg hatet interessene hans, drikkingen og det faktum at han var personlig konkurs. Flyktet fort som fy. Den sinnsyke pulinga hadde tatt hjernen min som gissel. 

Anonymkode: 063ef...f74

Skrevet
3 hours ago, Anonym bruker said:

De er bedre enn de myke SV-karene med briller, lilla skjerf og fotformsko?

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

De er bedre enn de myke SV-karene med briller, lilla skjerf og fotformsko?

Kanskje en smule? Jeg kan forestille meg det altså. Men hvem vet, kanskje de er noen råtasser i senga de også?

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vil ikke bli sammen med ham altså, han er egentlig en dust. Jeg får bare kutte ham ut rett og slett

Sexen kan sikkert være bra, men godt du skjønner at det der ikke er liv laga for et forhold.

Anonymkode: 7fef3...0ff

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Utrolig nok er han ikke homofob, ikke det jeg har lagt merke til i hvert fall🤷‍♀️ Men jeg tror også at de litt korte, da med tanke på intelligens, er bedre i senga en de litt mer begavede. De trenger ikke å tenke så mye, kan fokuserer andre ting liksom, hahaha. Jeg har helt klart den erfaringen

Statistikken viser at de med slike holdninger som oftest også er homofobe, men der skjønner de selv at det er politisk ukorrekt å si høyt.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Statistikken viser at de med slike holdninger som oftest også er homofobe, men der skjønner de selv at det er politisk ukorrekt å si høyt.

Jeg skal love deg at han driter i politisk korrekt altså, totalt! Men det kan være han er homofob også, jeg har sikkert ikke fått det med meg bare😀 Faen at han skal være så digg i senga altså..Det er sikkert derfor jeg blir så varm av å tenke på ham, og lengter etter ham..Jeg forveksler forelskelse med kåthet rett og slett😂 Kan ikke være forelsket i noe sånt, jeg nekter!

Skrevet

Jeg fikk følelser for pulevennen min 😊

Vi skulle bare ha sex, men endte plutselig opp med at han spiste middag hos meg, middag hos han, vi møtte hverandres barn, jeg møtte foreldrene før vi hadde funnet ut hva som foregikk mellom oss. Vi tilbrakte mer og mer tid sammen og innså at vi hadde utviklet dype følelser for hverandre. 

Jeg har aldri hatt det så bra som jeg har det med han og omvendt.

Nå har vi snart bodd sammen i et år, kjøpt hus som vi flytter inn i snart, prøver å få baby. 

Fant mannen i mitt liv ❤️

Anonymkode: ea550...e2b

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje en smule? Jeg kan forestille meg det altså. Men hvem vet, kanskje de er noen råtasser i senga de også?

Den typen som ble beskrevet her fins vel ikke mer. Eller, de er i så fall 80 år...

Skrevet
På 28.1.2020 den 2.24, Anonym bruker skrev:

Spot on 😅 I tillegg hater han ulv

Fornuftig også!

Anonymkode: eb54f...11e

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fornuftig også!

Anonymkode: eb54f...11e

Enig, veldig fornuftig når det kommer til ulv.

Anonymkode: 6ff15...a61

Skrevet

Du har, slik jeg ser det, to valg:

Fortsett som før, eller avslutt.

«Hate-sex» kan være flott, men å gå inn i et forhold med vedkommende er stort sett alltid en dårlig idé. 

Anonymkode: f9072...df2

Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så utrolig stereotypisk. Har du sett for mye på amerikanske filmer?:) Har møtt flere som både har utseende, er utrolig gode elskere og intelligente. Hvis du har den andre erfaringen er det vel en type menn du tiltrekker deg 😂

Anonymkode: 03f97...162

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så utrolig stereotypisk. Har du sett for mye på amerikanske filmer?:) Har møtt flere som både har utseende, er utrolig gode elskere og intelligente. Hvis du har den andre erfaringen er det vel en type menn du tiltrekker deg 😂

Anonymkode: 03f97...162

Men jeg har da møtt sånne jeg også, de som er både intelligente, kjekke og rå i senga. Har jeg sagt at de ikke finnes? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...