Gå til innhold

Hvem bestemte egentlig lønn, og eieren av goder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke at noen har samvittighet til å lure av folk penger jeg. Tenker nå på svindlere. Og så utrolig flinke mange er! 
Men har de på en måte fortjent pengene når de klarer å lure til seg? Enkelte folk er så naive og dumme som gir fra seg info! Eller betaler for ukjente.

Anonymkode: 230f4...801

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hvorfor tjener noen bedre enn andre? Noen tjener på å gjøre omtrent ingenting, mens de som jobber hardt og sliter ut kroppen sin de tjener gjerne under snittet.

Skrevet

Vi har alle vårt.

Anonymkode: 2b88d...eb2

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi har alle vårt.

Anonymkode: 2b88d...eb2

Hvorfor kommer du med gammeltnytt? Såklart alle har sitt! Men hvordan kaste fra seg sitt og få noe annet? 

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og hvorfor tjener noen bedre enn andre? Noen tjener på å gjøre omtrent ingenting, mens de som jobber hardt og sliter ut kroppen sin de tjener gjerne under snittet.

Det er ikke noe bedre i Tyrkia, hvis det er det du tror. Sannsynligvis er det verre.

Anonymkode: 3fd6f...076

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner ikke at noen har samvittighet til å lure av folk penger jeg. Tenker nå på svindlere. Og så utrolig flinke mange er! 
Men har de på en måte fortjent pengene når de klarer å lure til seg? Enkelte folk er så naive og dumme som gir fra seg info! Eller betaler for ukjente.

Du er relativt selvmotisigende og ikke hel klar i hva du egentlig vil ha frem. Overskrift passer ikke med innlegget heller..

Anonymkode: 73435...184

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du er relativt selvmotisigende og ikke hel klar i hva du egentlig vil ha frem. Overskrift passer ikke med innlegget heller..

Anonymkode: 73435...184

Tror ikke selve innholdet i tankene henger noe særlig på greip heller.

Anonymkode: 3fd6f...076

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...