Gå til innhold

Vondt i det ene brystet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt vondt på samme sted i brystet i flere mnd. Skal til lege torsdag (egentlig for noe annet) . Har ikke vært bekymret fordi jeg har Googlet meg fram til at "smerter i brystene er svært vanlig og går som regel over av seg selv" (provoserende nok, hadde menn hatt bryster hadde dette vært forsket på i 100-vis av år og vi hadde hatt en løsning.... det var en digresjon) 

Men så leste jeg at smerter på et spesielt sted som ikke følger syklus kan vere et tegn på kreft... Noen som har andre gode grunner til at jeg har vondt i puppen??? 

Anonymkode: 77d1d...92b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være muskulære smerter der, det kan være en av ribbene som krangler, det kan være betennelse i en kjertel.

Jeg kan i perioder få smerter som holder seg en stund i et bryst, men det har som regel alltid vært muskulært eller overførte smerter.

Ta det med legen, du - og slutt å google inntil videre ;)

Anonymkode: 25d71...782

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan være muskulære smerter der, det kan være en av ribbene som krangler, det kan være betennelse i en kjertel.

Jeg kan i perioder få smerter som holder seg en stund i et bryst, men det har som regel alltid vært muskulært eller overførte smerter.

Ta det med legen, du - og slutt å google inntil videre ;)

Ribbein var en god forklaring, det krangler i ryggen og.. Ernelig at jeg ikke je har tenkt på det selv. Men skal spørre legen altså 😉. Takk😊

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ribbein var en god forklaring, det krangler i ryggen og.. Ernelig at jeg ikke je har tenkt på det selv. Men skal spørre legen altså 😉. Takk😊

Hvis du kjenner det i øvre rygg kan det godt være det som forplanter seg fremover i ribben og dermed i muskulaturen i brystet. Men det er ikke sikkert legen ser det eller "tror" på det, så kjenner du på det så ta en tur til kiropraktor/naprapat eller manuellterapeut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...