Anonym bruker Skrevet 27. januar 2020 #1 Skrevet 27. januar 2020 Ikke be meg gå til lege. Har vært der 2 ganger siste halvår og ingentibg galt. Bmi er nå på 17. Jeg er arbeidssøker, men så lenge arbeidsgiverne ikke vil gi meg en sjanse så går det ikke. Såååååå, jeg sparer veldig mye. Kjøper bananer, yoghurter, barer for det er billig. Men er sulten ila en time igjen i går så endte jeg på Burger King for 4.dag på rad pga ekstrem sult. Jeg går hele dage for jeg vil ikke sitte hjemme. Men det er dyrt å hele tiden være sulten. Hvordan spise mest for minst penger. Da mener jeg holde seg mett Anonymkode: 34a73...952
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2020 #2 Skrevet 27. januar 2020 Spis proteiner. Egg er billig, kylling (kylling kjøttdeig til en tier på tilbud), kjøp gårsdagens "dagsfersk sushi" på rema til 25 kroner (fisk, ris og tang), osv - ikke sånn lettvektmat som du driver med. Og ikke spis ute, selvsagt. Kjøp mat, ikke spis BK-søppel. Kjøp poteter og rotfrukter og kål og løk. Spis grovt brød med skinke, med ost, med makrell. Generelt: Spis MAT! Anonymkode: f5bd1...47d
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2020 #3 Skrevet 27. januar 2020 Du har skrevet om dette før, og du MÅ begynne å ta dette med din terapeut og lege! Banan og yoghurt vil ikke gi deg nok næring og heller ikke holde deg mett. Da må du få i deg nok grønnsaker, gode proteiner (egg, kjøtt, fisk, linser osv.) og nok riktig fett. Du har et spiseproblem på toppen av alle de andre problemene dine. Du blir underernært av dette på sikt og det å stadig gå sulten, rote til blodsukkeret ditt og være avmagret fucker til psyken din enda mer. Nå MÅ du begynne å ta ansvar for egen helse - snakk med spiseforstyrrelsen din og vær ærlig om din depresjon, angst og mani med både terapeut OG lege! Hvis du ikke gjør det vil du aldri bli frisk. Anonymkode: 7f516...ba5
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2020 #4 Skrevet 27. januar 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Spis proteiner. Egg er billig, kylling (kylling kjøttdeig til en tier på tilbud), kjøp gårsdagens "dagsfersk sushi" på rema til 25 kroner (fisk, ris og tang), osv - ikke sånn lettvektmat som du driver med. Og ikke spis ute, selvsagt. Kjøp mat, ikke spis BK-søppel. Kjøp poteter og rotfrukter og kål og løk. Spis grovt brød med skinke, med ost, med makrell. Generelt: Spis MAT! Anonymkode: f5bd1...47d Kjøpte en Halloumi burger etter burger King på en annen kjede. Det var kjempe grovt brød. Ble mett. Men jeg er så langt hjemmefra at jeg kan ikke dra hjem og spise hele tiden. Anonymkode: 34a73...952
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2020 #5 Skrevet 27. januar 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du har skrevet om dette før, og du MÅ begynne å ta dette med din terapeut og lege! Banan og yoghurt vil ikke gi deg nok næring og heller ikke holde deg mett. Da må du få i deg nok grønnsaker, gode proteiner (egg, kjøtt, fisk, linser osv.) og nok riktig fett. Du har et spiseproblem på toppen av alle de andre problemene dine. Du blir underernært av dette på sikt og det å stadig gå sulten, rote til blodsukkeret ditt og være avmagret fucker til psyken din enda mer. Nå MÅ du begynne å ta ansvar for egen helse - snakk med spiseforstyrrelsen din og vær ærlig om din depresjon, angst og mani med både terapeut OG lege! Hvis du ikke gjør det vil du aldri bli frisk. Anonymkode: 7f516...ba5 Er ikke avmagret! Men folk i samfunnet er så store at om ikke noe flesk henger over buksekanten er du undervektig. Hvor kjøper jeg denne maten mens jeg er ute? Det er langt hjem! Jeg kjeder meg sånn. Jeg går og reise rundt i byen i d minste. Må ut blandt folk.... Anonymkode: 34a73...952
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2020 #6 Skrevet 27. januar 2020 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er ikke avmagret! Men folk i samfunnet er så store at om ikke noe flesk henger over buksekanten er du undervektig. Hvor kjøper jeg denne maten mens jeg er ute? Det er langt hjem! Jeg kjeder meg sånn. Jeg går og reise rundt i byen i d minste. Må ut blandt folk.... Anonymkode: 34a73...952 Du vet hvor du kjøper mat, det er ikke poenget. Poenget er at hvis du ønsker å bli frisk fra dine psykiske problemer så MÅ du snakke med din lege og terapeut om dette! Anonymkode: 7f516...ba5
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2020 #7 Skrevet 27. januar 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er ikke avmagret! Men folk i samfunnet er så store at om ikke noe flesk henger over buksekanten er du undervektig. Hvor kjøper jeg denne maten mens jeg er ute? Det er langt hjem! Jeg kjeder meg sånn. Jeg går og reise rundt i byen i d minste. Må ut blandt folk.... Anonymkode: 34a73...952 At andre er overvektige er overhodet ikke problemet. Du er undervektig, det endres ikke av andres vekt. Anonymkode: 3b024...f65
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2020 #8 Skrevet 27. januar 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: At andre er overvektige er overhodet ikke problemet. Du er undervektig, det endres ikke av andres vekt. Anonymkode: 3b024...f65 Jo det gjør det. For normalen er større her enn andre land. Og vi blir større og større. Jeg mener jeg er naturlig. De kraftige mener selvfølgelig at de er naturlig også. Og noen er jo det. Alle må ikke være tynne. Men normalen er blitt så stor at det skal mindre til før man er undervektig Anonymkode: 34a73...952
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2020 #9 Skrevet 27. januar 2020 Og atter en gang nekter du plent å ta til deg velmente råd som er det eneste fornuftige å gjøre. Anonymkode: 7f516...ba5
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2020 #10 Skrevet 27. januar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jo det gjør det. For normalen er større her enn andre land. Og vi blir større og større. Jeg mener jeg er naturlig. De kraftige mener selvfølgelig at de er naturlig også. Og noen er jo det. Alle må ikke være tynne. Men normalen er blitt så stor at det skal mindre til før man er undervektig Anonymkode: 34a73...952 Nei, det gjør det ikke, det er bare tull. Du er fremdeles undervektig. Men hvis du mener at din vekt er helt sunn og normal, hvorfor lager du tråd om det her da? Anonymkode: 3b024...f65
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2020 #11 Skrevet 27. januar 2020 Havregryn er billig og mettende, det samme er det meste av brød, knekkebrød, poteter osv. Yoghurt og barer er "luksusmat" hos oss. Og vi jobber fullt begge to. Er ikke vanskelig å spise seg mett for en rimelig sum altså. Smør med deg matpakke! Anonymkode: 6200b...339
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2020 #12 Skrevet 27. januar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Havregryn er billig og mettende, det samme er det meste av brød, knekkebrød, poteter osv. Yoghurt og barer er "luksusmat" hos oss. Og vi jobber fullt begge to. Er ikke vanskelig å spise seg mett for en rimelig sum altså. Smør med deg matpakke! Anonymkode: 6200b...339 Jo det er det! De selger da yoghurter for 5 kr enkelte steder i Oslo. Fordi de går ut på dato. og matpakke holder ikke lenge det heller. Anonymkode: 34a73...952
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2020 #13 Skrevet 27. januar 2020 Du er kraftig undervektig og ikke minst, du er sulten. Det er to klare indikasjoner på at du bør spise mer. Hvis du synes det er for durt å kjøpe mat der du er så ta med matpakke. Noen skiver grovbrød med bondeommelett er for eksempel en god lunch som gjøt drg god og mett. Anonymkode: 80932...e77
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2020 #14 Skrevet 27. januar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jo det er det! De selger da yoghurter for 5 kr enkelte steder i Oslo. Fordi de går ut på dato. og matpakke holder ikke lenge det heller. Anonymkode: 34a73...952 For 13-14 kr får du en dobbel pakke med husman knekkebrød, mye mer mat i det. Anonymkode: 3b024...f65
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2020 #15 Skrevet 27. januar 2020 Har rapportert tråden. Du er ikke frisk, hi, og dette nettstyret ditt er ikke bra. Anonymkode: f5bd1...47d
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2020 #16 Skrevet 27. januar 2020 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: For 13-14 kr får du en dobbel pakke med husman knekkebrød, mye mer mat i det. Anonymkode: 3b024...f65 Holder seg da ikke på det! Anonymkode: 34a73...952
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2020 #17 Skrevet 27. januar 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Holder seg da ikke på det! Anonymkode: 34a73...952 Du mener at du holder deg mer mett på 1 youghurt? Anonymkode: 3b024...f65
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2020 #18 Skrevet 27. januar 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Du mener at du holder deg mer mett på 1 youghurt? Anonymkode: 3b024...f65 Nei. Men jeg holder meg aldri lenge uanz. Anonymkode: 34a73...952
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2020 #19 Skrevet 27. januar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nei. Men jeg holder meg aldri lenge uanz. Anonymkode: 34a73...952 Du gjør det hvis du spiser ordentlig mat. Ingen holder seg mett på bare youghurt og bananer Anonymkode: 3b024...f65
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2020 #20 Skrevet 27. januar 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jo det gjør det. For normalen er større her enn andre land. Og vi blir større og større. Jeg mener jeg er naturlig. De kraftige mener selvfølgelig at de er naturlig også. Og noen er jo det. Alle må ikke være tynne. Men normalen er blitt så stor at det skal mindre til før man er undervektig Anonymkode: 34a73...952 Når du har BMI på 17, så er du undervektig. Det har da ingenting å si om jeg har en BMI på 26, du er fortsatt for tynn! Anonymkode: a6009...b4a
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2020 #21 Skrevet 27. januar 2020 Du kan jo begynne å legge turene dine innom en vanlig matbutikk istedenfor Burger King? Anonymkode: 35f14...4f8
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2020 #22 Skrevet 28. januar 2020 Det hjelper deg jo lite om "alle andre" er feite dersom du sulter deg selv i hjel på bare trass. Ingen er nødt til å gå ti mil om dagen eller kun spise bananer. Anonymkode: 7a4aa...d5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå