Anonym bruker Skrevet 27. januar 2020 #1 Skrevet 27. januar 2020 Jobber turnus, og har vert på jobb hele helgen. 12 timer skift så er ikke så mye mer enn jobb man rekker. Og huset ser i dag bombet ut! Mannen og tre barn har styrt hjemme. Ungene er ganske store, så han kan ikke klage på det lenger. Prøver å ha orden. Har endel fri midt i ukene, og føler tiden blir brukt til å rydde konstant. Tåler å se rot, men i dag tippet det rett og slett over. La alt rotet til ungene og mannen i en stor haug. Skrev en lapp om at alle må ta sine egne ting. Og nå sitter jeg og drikker kaffe og slapper av. Er jeg helt på jordet her? Selvsagt må jeg som mamma rydde, men tenker at alle etterhvert bidra. Er så lei av å mase! Dagens utblåsning! Anonymkode: 2c390...97b
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2020 #2 Skrevet 27. januar 2020 Enig med deg! Kjør hardt! Anonymkode: b5093...0fd
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2020 #3 Skrevet 27. januar 2020 Det gjorde mamma eingong òg, heilt på sin plass👍😊 Anonymkode: e3502...563
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2020 #4 Skrevet 27. januar 2020 Stor haug fungerer ikke etter min erfatong. Haugen må plaseres på pc eller seng. En gang ble jeg så sint over tilsvarende rot at jeg la alt i søpplesekker, inkludert matrester, halvfulle kaffekopper, briller, nettbrett og klær. Det så ikke pent ut, men det hjalp. Anonymkode: 8cff2...0aa
Mostly Harmless Skrevet 27. januar 2020 #6 Skrevet 27. januar 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Selvsagt må jeg som mamma rydde ? Må du det? Joda, som voksen i husholdningen har du et større ansvar for gode rutiner enn barna, men at du som mamma "selvsagt" må rydde når mann og barn har rotet alene? Det er en kortslutning, tenker jeg. Det er ikke slik man oppdrar gode bidragsytere på hjemmefronten.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2020 #7 Skrevet 27. januar 2020 Hadde skrevet en frist på lappen til i dag kl 18 om at det som ikke var ryddet og lagt på riktig plass ble kastet. Og gjennomført hvis ikke det ble gjort. Anonymkode: f402c...657
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2020 #8 Skrevet 27. januar 2020 Puh! Kortslutning er nok det rette ordet ja... Reiste på jobb før de kom hjem, og mannen var sånn passe fornøyd. (Han mener nemlig han er blitt flinkere å bidra) Akkurat nå vurderer jeg hele mannen og forholdet. Må nok bare få noen timer å roe meg på, men er virkelig drit lei. Satser på en bedre dag i morgen 😊 HI Anonymkode: 2c390...97b
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2020 #9 Skrevet 27. januar 2020 Applaus til deg! Dette bør du fortsette med til de slutter å behandle deg som stuepike. Håper kaffen smakte☕️ Anonymkode: 7ca4a...eaf
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2020 #10 Skrevet 27. januar 2020 Helt enig med deg! At du kunne samle en haug med mannens rot er vel et bevis på at han IKKE har blitt bedre på å rydde etter seg, så han må bare surmule! Ikke la deg pille på nesen! Anonymkode: 34efa...ddb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå