Gå til innhold

Er det vanlig å ha analsex


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Flere ganger er vanlig i enkelte miljøer.

Anonymkode: 0dc34...96f

Det er sant 😊👍😅 Men i andre miljøer ikke 😊 Ikke flere ganger i uken, men engang i blant eventuelt om man har dette behovet så er det på tid å bytte miljø 😊

Anonymkode: 5e6e5...3f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben har fått det for seg at det er veldig vanlig i alle hjem ,hvor han nå har fått det fra. Er ikke noe jeg tør å spørre venninner om akkurat, så tenkte det var mer passende å spørre her inne 😊

Anonymkode: d7c94...c9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri analsex. Og har inntrykk av at det er ganske normalt, jeg har vært singel i mange år, og datet en del, hatt noen kjærester osv. Og de alle sier at flertallet av damer vil ikke ha analsex.

Anonymkode: 0b965...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gubben har fått det for seg at det er veldig vanlig i alle hjem ,hvor han nå har fått det fra. Er ikke noe jeg tør å spørre venninner om akkurat, så tenkte det var mer passende å spørre her inne 😊

Anonymkode: d7c94...c9f

Vi har det, men ikke ofte, men min mann er ekstremt utstyrt så det får bli med de få gangene. Han forstår det. Men hadde han vært mindre så er det bare digg spør du meg. Utrolig digg, men ikke noe som gjøres hver uke om du ikke vil ha slapp fise Ring 😅👍 så nei det er ikke vanlig. En gang i blant kan være greit, men alle venner jeg kjenner hater det. Så absolutt ikke vanlig vil jeg si ❤

Anonymkode: 5e6e5...3f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad i analsex, får de beste orgasmene av det. Men, max en gang i uka. Som regel ikke det en gang. Har vanlig sex 3-4ganger i uka. 

Anonymkode: d9295...9e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nylig vært singel i en periode på 3 år der jeg benyttet singellivet tilnå ha meg litt rundt. Traff noen som var i forhold og det var de mennene som oftest ba om analsex, fordi de ikke fikk det hjemme. 

Så mitt inntrykk er at kvinner helst ikke vil og menn vil. Men er en økende trend. 

Jeg tenner på det, men vil ikke gjøre det så ofte og sa som regel nei til de som spurte. Mest fordi jeg ikke var forberedt (bør jo skylles), men også fordi det er best på vanlig måte. 

Nå har jeg kjæreste og han hadde aldri prøvd analsex før han traff meg. Vi har vært sammen halvannet år og gjort det bare en gang. Vi har det så godt uten vi. Driver mye med bdsm som krydrer opp spenningen. Analsex er ikke nødvendig for oss. 

Ser du skriver at mannen din påstår det er vanlig hos alle par. Det er det overhodet ikke altså. Uansett må begge ha lyst og ingen skal la seg presse. 

Vi er forresten i 40 årene og hatt flere samboerskap og et ekteskap bak oss. 

Anonymkode: 63a0c...253

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjør det en gang i året. Jeg syns det er helt ok. Gjør det helst for mannens del. Han tenner på det, men syns en gang i året er helt greit. Er det han får. Føler ikke at jeg ofrer meg. Han bruker lang tid på meg i forkant da jeg må være ekstremt opphisset for å slappe nok av til at det ikke gjør vondt.  Han må også komme før meg når vi gjør det. Jeg kommer idet han trekker seg ut (er da lenge på bristepunktet)

Anonymkode: bece4...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er sant 😊👍😅 Men i andre miljøer ikke 😊 Ikke flere ganger i uken, men engang i blant eventuelt om man har dette behovet så er det på tid å bytte miljø 😊

Anonymkode: 5e6e5...3f6

Man er vel ikke i et bestemt miljø bare fordi man har analsex? 🙄

Anonymkode: 3a64c...d4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere ganger i uken er nok unntaksvis, men analsex i seg selv er ikke uvanlig å ha. Det finnes dessuten mange grader av analsex, det behøver jo ikke å innebære det å bli penetrert av penis. "Mildere" former for analsex forekommer nok langt hyppigere, for enkelte vil det helt sikkert være en naturlig og selvsagt del av samleiet. 

For egen del ville det vært helt uaktuelt å ha analsex like hyppig som vi har sex (stort sett daglig). Kan gjerne ha analsex, men heller som variasjon. Samboeren min er derimot så stor at jeg helst foretrekker å ikke bli penetrert av penis. 

Anonymkode: 573be...dc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Anonym bruker said:

Jeg har lyst til å prøve, men tenker det er for mye styr. 

Anonymkode: 3a64c...d4c

Hvorfor er det for mye styr? 

Anonymkode: 573be...dc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Man er vel ikke i et bestemt miljø bare fordi man har analsex? 🙄

Anonymkode: 3a64c...d4c

Nei men flere ganger i uken så vil jeg si det. 

Anonymkode: 5e6e5...3f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Anonym bruker said:

Man er vel ikke i et bestemt miljø bare fordi man har analsex? 🙄

Anonymkode: 3a64c...d4c

Homofilt miljø?

Anonymkode: 0dc34...96f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben din kan ta seg en bolle. 

Vi har ikke. Jeg synes det er smertefullt, og helt ærlig skjønner jeg ikke hvorfor en mann ønsker å putte tissen sin i avføring og e-coli bakterier. 

Du skal ikke føle deg presset til å gjøre noe du ikke vil. Jeg har snakket med mine venninner, og vi holder oss langt unna analsex. 

Anonymkode: dd8c4...435

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med min forrige samboer gjorde vi det kanskje 3-4 ganger i løpet av seks år. Min nåværende mann er ikke interessert og det er helt greit for meg.

Anonymkode: a06ed...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det🤩 kjempe deilig og kraftig orgasme, kommer på 1 min🤣 så vi har det kansje 1 gang hver 14 dag😋 eller når vi har lyst😉 han har stor pikk så blir litt sår etterpå da😏

Har aldri skylt? Aldri komt noe avføring heller🤔 er det vanlig? 

Anonymkode: b88cb...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det ihvertfall ikke, jeg får helt hetta bare av tanken. Inn i det hullet som det kommer bæsj og promp ut liksom, og presse i en muskulatur som egentlig bare skal hindre ting i å komme ut andre veien. Nei, det blir helt feil for meg altså.

Mannen hadde nok prøvd om jeg ville det, men at jeg ikke vil er helt greit for han. Sex skal jo være lystbetont da...

Har en kamerat som er homofil, og han sa engang at alle tror de har "rumpesex" hele tiden og er helt opphengt i sex, men homofile par har ikke mer sex enn andre og de har mest oralsex og runker hverandre, de har ikke rumpesex flere ganger i uka de engang.

Anonymkode: 93b18...711

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutes ago, Anonym bruker said:

Vi har det ihvertfall ikke, jeg får helt hetta bare av tanken. Inn i det hullet som det kommer bæsj og promp ut liksom, og presse i en muskulatur som egentlig bare skal hindre ting i å komme ut andre veien. Nei, det blir helt feil for meg altså.

Mannen hadde nok prøvd om jeg ville det, men at jeg ikke vil er helt greit for han. Sex skal jo være lystbetont da...

Har en kamerat som er homofil, og han sa engang at alle tror de har "rumpesex" hele tiden og er helt opphengt i sex, men homofile par har ikke mer sex enn andre og de har mest oralsex og runker hverandre, de har ikke rumpesex flere ganger i uka de engang.

Anonymkode: 93b18...711

Øh, din ene homofile kompis kan ikke uttale seg på vegne av flere millioner mennesker altså. Han kan kun uttale seg om sine egne erfaringer og det andre eventuelt forteller ham (da uten å kunne vite om sistnevnte faktisk stemmer).  

Anonymkode: 573be...dc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke analsex. Jeg har forsøkt med et par ekser, og synes det var vondt, i tillegg til at det føltes helt feil for meg. Mannen har ikke lyst, og det passer meg fint. Jeg har heller ikke lyst til å utsette meg selv for økt fare for hemorroider, rifter, analfissur, inkontinens mm. 

Anonymkode: 53beb...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Øh, din ene homofile kompis kan ikke uttale seg på vegne av flere millioner mennesker altså. Han kan kun uttale seg om sine egne erfaringer og det andre eventuelt forteller ham (da uten å kunne vite om sistnevnte faktisk stemmer).  

Anonymkode: 573be...dc1

Ja. Likevel snakker du sikkert på vegne av mange, rimelig ofte 😜

Jeg kjenner også flere homofile. Og de sier det samme

Anonymkode: dd8c4...435

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutes ago, Anonym bruker said:

Ja. Likevel snakker du sikkert på vegne av mange, rimelig ofte 😜

Jeg kjenner også flere homofile. Og de sier det samme

Anonymkode: dd8c4...435

Nei, det gjør jeg i grunnen ikke. I så tilfelle vil jeg ikke komme med en bastant formulering. Jeg kan godt anta, det gjør jeg til stadighet, men da vil det av formuleringen min fremkomme at det er en antagelse. Slik som at jeg typisk vil anta at andre oppfatter meg slik jeg oppfatter meg selv.

Hvorfor skulle jeg snakke på vegne av mange, og det attpåtil rimelig ofte? 

Har en homofil kompis som ikke liker å motta, men som stadig forteller om at han møter menn som med glede lar seg penetrere. Hans opplevelser er uansett ikke fasiten for en hel gruppe ...

Anonymkode: 573be...dc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...