Gå til innhold

Sims -spill til 10 åring?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner ikke til spillet. Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Lovemelikeyoudo skrev:

Kjenner ikke til spillet. Noen erfaringer?

Absolutt innafor.

de bygger hus og byer, og styrer livene til simmene med både arbeid, familie og fritid. Kreativt og gøy 

Anonymkode: 35a76...562

Skrevet

Dette spillet var det beste ever!

Anonymkode: 2a290...1e6

Skrevet

Spillet inneholder pornografiske scener.

Anonymkode: 3c2ca...8d0

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Spillet inneholder pornografiske scener.

Anonymkode: 3c2ca...8d0

Ja, men det er såpass sladdet at en 10-åring tåler å se det.

Anonymkode: 59575...816

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, men det er såpass sladdet at en 10-åring tåler å se det.

Anonymkode: 59575...816

Tøv! Intet barn burde eksponeres for uhelligdommer.

Anonymkode: 3c2ca...8d0

Skrevet

Min 10 åring spiller det og det er visst ganske mange i klassen som også spiller det. 

Pornografisk , haha, tror ikke det å se to simser  stå å kline, eller å se at de humper under dynen er så skadelig.

Regner med at 10 åringen ikke skal laste ned 18.års aldersgrense versjonen, i såfall er det ikke så mye porno å frykte 😀

Anonymkode: 8d944...d47

Skrevet

Herregud😂😂 Jeg begynte å spille det da jeg gikk i 3. klasse og spilte det i mange mange år. Sims er jo et spill ment for BARN! Det er fantastisk og jeg savner det❤️ Husker fortsatt hvordan jeg koste meg innendørs med sims og lørdagsgodt mens det høljet ned ute. Barndomsminner🥰

Anonymkode: 50780...169

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...