Gå til innhold

Må ha ny madrass pga... 🙈


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg squirter voldsomt når jeg onanerer og har sex, det har jeg gjort lenge. Jeg har også deltatt i diskusjoner hvorvidt det er urin eller ikke, men det er ikke det det skal handle om nå.

Det har seg sånn at madrassen min er blitt ødelagt å må byttes ut pga dette. Jeg har vasket madrasstrekket flere ganger, men får det ikke ordentlig på lenger og madrassen lukter ikke akkurat godt🙈 Må ha ny overmadrass. Er det noen som har peiling på hva slags madrass eller laken som tåler fukt og kroppsvesker, eller vann for den slags skyld? 

Anonymkode: c93c3...9c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ærlig talt... Det du driver med er latskap og uhygienisk så det holder!

Jeg squirter også, men det er virkelig ikke noe problem.

 

Madrassen kan selvfølgelig ikke vaskes. Ergo må du ta forholdsregler.

Du kan selvfølgelig kjøpe en slik madrass med trekk utenpå, som de har på sykehus - men behagelig å ligge på er det jo ikke.

Tisselaken, som hun over nevner, er et alternativ.

Noen bruker en "kladd" under (aner ikke hva de egentlig heter).

Eller rett og slett bare en handduk under, det synes jeg er enklest.

 

Anonymkode: 168ae...eb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du beskriver er jo bare ekkelt. Hvis man squirter tar man forholdsregler. Så ubehagelig det er å vite at man ligger på madrass gjennomtrukket av kroppsvæsker. 

Alle sengene her i huset er utstyrt med dette: 

 https://www.ikea.com/no/no/p/goekaert-madrassbeskyttelse-80281218/

dekket med dette, for å unngå at det blir klamt:

https://www.ikea.com/no/no/p/rosendun-madrassbeskytter-00252413/
 

Begge deler tas av og vaskes med jevne mellomrom, og det tåler vask på 60 grader, og vi har reserve så sengene alltid er dekket. Det har spart oss for mye vask og tilgrising av madrasser. Plutselig har ungene kastet opp, tisset seg ut osv. Hos oss voksne har det hjulpet i forhold til bl.a. svetting og unger som har vært innom og tisset seg ut. Dessuten er det fint for å begrense mengden midd (erstatter ikke middlaken for allergikere). 

Anonymkode: e0d9a...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det du beskriver er jo bare ekkelt. Hvis man squirter tar man forholdsregler. Så ubehagelig det er å vite at man ligger på madrass gjennomtrukket av kroppsvæsker. 

Alle sengene her i huset er utstyrt med dette: 

 https://www.ikea.com/no/no/p/goekaert-madrassbeskyttelse-80281218/

dekket med dette, for å unngå at det blir klamt:

https://www.ikea.com/no/no/p/rosendun-madrassbeskytter-00252413/
 

Begge deler tas av og vaskes med jevne mellomrom, og det tåler vask på 60 grader, og vi har reserve så sengene alltid er dekket. Det har spart oss for mye vask og tilgrising av madrasser. Plutselig har ungene kastet opp, tisset seg ut osv. Hos oss voksne har det hjulpet i forhold til bl.a. svetting og unger som har vært innom og tisset seg ut. Dessuten er det fint for å begrense mengden midd (erstatter ikke middlaken for allergikere). 

Anonymkode: e0d9a...f4c

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ærlig talt... Det du driver med er latskap og uhygienisk så det holder!

Jeg squirter også, men det er virkelig ikke noe problem.

 

Madrassen kan selvfølgelig ikke vaskes. Ergo må du ta forholdsregler.

Du kan selvfølgelig kjøpe en slik madrass med trekk utenpå, som de har på sykehus - men behagelig å ligge på er det jo ikke.

Tisselaken, som hun over nevner, er et alternativ.

Noen bruker en "kladd" under (aner ikke hva de egentlig heter).

Eller rett og slett bare en handduk under, det synes jeg er enklest.

 

Anonymkode: 168ae...eb0

Ja, jeg vet det er uhygienisk. Men det har ingenting med latskap å gjøre, men det har altså bare blitt slik... Da jeg skriver voldsomt, mener jeg mye, det hjelper ikke med håndkle. Men tisse laken var en godt tips, skal kjøpe det nær jeg har fått ny madrass. 

Anonymkode: c93c3...9c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg vet det er uhygienisk. Men det har ingenting med latskap å gjøre, men det har altså bare blitt slik... Da jeg skriver voldsomt, mener jeg mye, det hjelper ikke med håndkle. Men tisse laken var en godt tips, skal kjøpe det nær jeg har fått ny madrass. 

Anonymkode: c93c3...9c0

Jeg squirter også mye, men det er virkelig ikke et problem. Største badehåndkle, legges dobbelt noen ganger, ha et til ved sengen så det bare er å kaste det ene på gulvet og legge det andre på om det blir ekstra mye.

Jeg mener det fremdeles er latskap og veldig uhygienisk når du har holdt på med dette så lenge at madrassen din lukter vondt og stadig er våt.

Anonymkode: 168ae...eb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg squirter også mye, men det er virkelig ikke et problem. Største badehåndkle, legges dobbelt noen ganger, ha et til ved sengen så det bare er å kaste det ene på gulvet og legge det andre på om det blir ekstra mye.

Jeg mener det fremdeles er latskap og veldig uhygienisk når du har holdt på med dette så lenge at madrassen din lukter vondt og stadig er våt.

Anonymkode: 168ae...eb0

Det har bare blitt sånn, det er ikke bare å legge det dobbelt når jeg spruter så mye og langt som jeg gjør, vanskelig å forklare. Å så har jeg ikke alltid håndkle tilgjengelig når jeg ligger kåt i sengen. Men, ja, er enig at det er litt uhygienisk. Latskap, nei. Har vasket madrassetrekket ofte. 

Anonymkode: c93c3...9c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det har bare blitt sånn, det er ikke bare å legge det dobbelt når jeg spruter så mye og langt som jeg gjør, vanskelig å forklare. Å så har jeg ikke alltid håndkle tilgjengelig når jeg ligger kåt i sengen. Men, ja, er enig at det er litt uhygienisk. Latskap, nei. Har vasket madrassetrekket ofte. 

Anonymkode: c93c3...9c0

Er latskap å ikke hente håndkle når du kjenner kåtskapen. Madrassen har blitt en grobunn for bakterier og sopp fordi den nødvendigvis er våt bortimot kontinuerlig. Hvis det er slik at du spruter metervis, må du nesten ta en Dexter på soverommet, eller flytte moria til badet. En må ikke sprute ut hele soverommet for å ha et godt sexliv. 
Grøsser ved tanken på at det kan komme unger krypende opp i den gjennomtrukne senga. Noe så motbydelig. 

Anonymkode: e0d9a...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan gjøre madrassen våt, med vann og litt såpe. Helle på masse potetmel. La det tørke, så støvsuge. Det tar lukt og flekker.

Så kjøper du 2 tisselaken. 

Anonymkode: 031ae...0d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi, det er undersøkt på lab - og det ER en stor andel urin. Tiss først, og følg rådene over her.

Anonymkode: 50199...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader så jækla nasty å ikke gidde å beskytte madrass til et punkt hvor den stinker! Jeg ser du mener du ikke er lat eller uhygienisk, vel du er begge deler. Du er lat som ikke forbereder deg og du er uhygienisk som ikke ordner det før det stinker. I tillegg vil jeg si du er upraktisk og lite løsningsorientert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ækk...hva leste jeg akkurat!

Men hvis vi først skal innrømme ting. Hvis babyen her tisser igjennom bleia på natta, får han ny bleie og pysjamas og blir flyttet til tørr plass. Noe som etterlater meg på våt flekk 😴 

Vi har polstret tisselaken.  Synes ikke den er så klam

Anonymkode: 7826c...7bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du bør ta kontakt med en fysioterapeut. Hvis det kommer så mye som du beskriver så er det garantert en del urin også. Fysio vil hjelpe deg med øvelser til å få strammet opp det nede. Jeg squirter mye mindre nå etter å ha trent der nede.

Anonymkode: 42b31...924

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss. Her var det mye dømmende folk... er mannens ejakulat like ekkelt og uhygienisk? Det havner til slutt i senga det også...

Anonymkode: a0b90...d80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jøss. Her var det mye dømmende folk... er mannens ejakulat like ekkelt og uhygienisk? Det havner til slutt i senga det også...

Anonymkode: a0b90...d80

Hos deg kanskje 😅

Anonymkode: c6df9...039

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jøss. Her var det mye dømmende folk... er mannens ejakulat like ekkelt og uhygienisk? Det havner til slutt i senga det også...

Anonymkode: a0b90...d80

Den inneholder ikke urin 😊👍

Anonymkode: 6f5d0...400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jøss. Her var det mye dømmende folk... er mannens ejakulat like ekkelt og uhygienisk? Det havner til slutt i senga det også...

Anonymkode: a0b90...d80

Ehh... nei! Det havner da ikke i senga. Æsj, så ekle dere er!

Anonymkode: 82ef6...46f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jøss. Her var det mye dømmende folk... er mannens ejakulat like ekkelt og uhygienisk? Det havner til slutt i senga det også...

Anonymkode: a0b90...d80

Hæ? Hvorfor havner det til slutt i sengen det også? 
Her havner ikke sæd sengen. 

Anonymkode: b2c3a...888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jøss. Her var det mye dømmende folk... er mannens ejakulat like ekkelt og uhygienisk? Det havner til slutt i senga det også...

Anonymkode: a0b90...d80

Nei, det gjør det da ikke. Håndkle og rett i dusjen etter sex, sover med undertøy på. 

Det hi beskriver er latskap, ingen unnskyldning. Om man blir sååå kåt at man ikke evner å ta seg to sek til å hente beskyttelse som håndkle eller plast til å ha under så får man være proaktiv og legge en bunke under sengen eller ved sidenav - Det klarer man å hente opp. 

Mistenker runketråd, men dette er bare æsj. 

Anonymkode: 9ef4b...a66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Den inneholder ikke urin 😊👍

Anonymkode: 6f5d0...400

Og?

Anonymkode: a0b90...d80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jøss. Her var det mye dømmende folk... er mannens ejakulat like ekkelt og uhygienisk? Det havner til slutt i senga det også...

Anonymkode: a0b90...d80

Nja. Det pleier ikke å havne i senga, men om det skulle skje, så har jeg et par lag med madrassbeskyttere på. De tas av og vaskes, og overmadrassen er da beskyttet og fri for kroppsvæsker. Fatter ikke at folk ligger rett på madrassene og griser de til med svette, spytt, snørr og andre kroppsvæsker. 

Anonymkode: e0d9a...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og?

Anonymkode: a0b90...d80

Nei og da synes jeg det er mer naturlig om man skulle være så "uheldig"

Anonymkode: 6f5d0...400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Anonym bruker said:

Nei og da synes jeg det er mer naturlig om man skulle være så "uheldig"

Anonymkode: 6f5d0...400

Hvorfor i all verden er sperm mer naturlig enn en kvinnes kroppsvæske? Begge deler kommer i forbindelse med orgasme ... Jeg ville personlig tatt alle mulige forholdsregler, da det hadde plaget meg veldig med store mengder væske på madrassen, men det er vel ikke spesielt rart at det er uunngåelig hvis det faktisk kommer store mengder med væske? Det er jo ikke akkurat noe hun kan styre selv ... 

Nekter forresten å tro på disse som påstår at de aldri har opplevd å få sperm i sengen. Kommer mannen deres alltid på det samme, sikre stedet? Høres i så fall fryktelig kjedelig ut. 

Til HI: Det kan sikkert lønne seg med tisselaken og madrassbeskytter, slik at det er enkelt å ta av og vaske når det er nødvendig. Jeg har hatt det på sengen hver gang jeg har hatt baby som jeg risikerte at kunne gulpe og/eller barn som kan ha uhell på natten. 

Anonymkode: 668e6...aa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det praktiske problemet.

But, mannen er nok fornøyd med tingenes tilstand,så lenge han slipper rengjøringen hihi

Anonymkode: 735e8...478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...