Jump to content
Anonym bruker

Clearblue fertilitetstest

Recommended Posts

Anonym bruker

Hei! Jeg har begynt med Clearblue fertilitetstest. Første dagen jeg begynte viste den en runding altså ikke fertilitet. Andre dagen viste den høy fertilitet og jeg er nå på dag 7 med høy fertilitet, ingen max ennå 😕 Er det en sjanse for at den vil vise max? 

Og når jeg skal begynne å teste i neste syklus igjen, skal jeg bruke den samme monitoren eller en ny monitor fra en ny pakke? ☺️

takk for alle svar.

Anonymkode: 798ad...43e

Fortsetter under...

Anonym bruker
På 26.1.2020 den 11.11, Anonym bruker skrev:

Hei! Jeg har begynt med Clearblue fertilitetstest. Første dagen jeg begynte viste den en runding altså ikke fertilitet. Andre dagen viste den høy fertilitet og jeg er nå på dag 7 med høy fertilitet, ingen max ennå 😕 Er det en sjanse for at den vil vise max? 

Og når jeg skal begynne å teste i neste syklus igjen, skal jeg bruke den samme monitoren eller en ny monitor fra en ny pakke? ☺️

takk for alle svar.

Anonymkode: 798ad...43e

Du bruker samme monitor👍🏼Når den er på max fertilitet vises det i vinduet i 24 timer etter. Det er da det er høyst sannsynlig å bli gravid. Klaffer det ikke denne gang starter du det hele på nytt etter mens. Det kan være greit å tempe også☺️Lykke til💞

Anonymkode: 48263...659