Gå til innhold

Clearblue fertilitetstest


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har begynt med Clearblue fertilitetstest. Første dagen jeg begynte viste den en runding altså ikke fertilitet. Andre dagen viste den høy fertilitet og jeg er nå på dag 7 med høy fertilitet, ingen max ennå 😕 Er det en sjanse for at den vil vise max? 
 

Og når jeg skal begynne å teste i neste syklus igjen, skal jeg bruke den samme monitoren eller en ny monitor fra en ny pakke? ☺️
 

takk for alle svar.

Anonymkode: 798ad...43e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 26.1.2020 den 11.11, Anonym bruker skrev:

Hei! Jeg har begynt med Clearblue fertilitetstest. Første dagen jeg begynte viste den en runding altså ikke fertilitet. Andre dagen viste den høy fertilitet og jeg er nå på dag 7 med høy fertilitet, ingen max ennå 😕 Er det en sjanse for at den vil vise max? 
 

Og når jeg skal begynne å teste i neste syklus igjen, skal jeg bruke den samme monitoren eller en ny monitor fra en ny pakke? ☺️
 

takk for alle svar.

Anonymkode: 798ad...43e

Du bruker samme monitor👍🏼Når den er på max fertilitet vises det i vinduet i 24 timer etter. Det er da det er høyst sannsynlig å bli gravid. Klaffer det ikke denne gang starter du det hele på nytt etter mens. Det kan være greit å tempe også☺️Lykke til💞

Anonymkode: 48263...659

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...