Anonym bruker Skrevet 26. januar 2020 #1 Skrevet 26. januar 2020 Hele familien har vært igjennom omgangssyken nå i 1 uke, gått 2-3 dager mellom hver person. Mannen nå sist til lørdag. Mellomste har ikke hatt det enda og skal i bursdag, hadde dere sendt? Hun sier hun har litt vondt i hodet. Ble veldig usikker her nå. Dette kommer brått på, kaster opp masse og diaré, for så å være over. Anonymkode: 9f31a...1f4
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2020 #2 Skrevet 26. januar 2020 Jeg ville absolutt ikke sendt! Når alle har vært syke og hun i tillegg kjenner det litt i hodet så bør hun være hjemme så hun ikke smitter andre også. Uansett så har jo pappaen det og hun kan jo ta med smitte i bursdag? Akkurat omgangssyken synes jeg smitter så lett så der bør man ta mye hensyn. Anonymkode: ad5b8...545
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2020 #3 Skrevet 26. januar 2020 Oh, ikke lett... Tenker at risikoen er stor for at hun er smittet. Veldig veldig dårlig gjort mot de andre hvis hun er det, da det er smittsomt litt før det bryter ut. Min sønn skal i bursdag i dag, og jeg ville satt veldig pris på (hvis din datter skulle i denne) hvis du hadde latt henne bli hjemme 😅 Det kommer flere bursdager... Og i beste fall er hun ikke smittet, men i verste fall er konsekvensen for andre så kjip. Det at hun har vondt i hodet nå kan jo bety at hun brygger på noe, selv om det også kan bety ingenting. Men hvis alle dere andre har vært syke etter tur, og hun ikke blir det så burde hun kjøpe en lotto kupong til uken for da har hun over snittet flaks 😅😉 Anonymkode: ad2ee...742
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2020 #4 Skrevet 26. januar 2020 Jeg hadde i alle fall vært utrolig takknemlig om dere ble hjemme dersom det var vår bursdag.. Anonymkode: f1c7a...058
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2020 #5 Skrevet 26. januar 2020 Hehe..ja, syns denne var litt vanskelig faktisk. Ingen av oss har vært syke samtidig, har som sagt gått mellom 2 og 3 dager før det har brutt ut, sånn har det vært hele uken, så er veldig rart om hun ikke skulle få det ja. Får nok holde henne hjemme ja, takk for svar dere😊 Anonymkode: 9f31a...1f4
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2020 #6 Skrevet 26. januar 2020 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hehe..ja, syns denne var litt vanskelig faktisk. Ingen av oss har vært syke samtidig, har som sagt gått mellom 2 og 3 dager før det har brutt ut, sånn har det vært hele uken, så er veldig rart om hun ikke skulle få det ja. Får nok holde henne hjemme ja, takk for svar dere😊 Anonymkode: 9f31a...1f4 Takk skal du ha også 😉 Og lykke til da, håper jo for hennes skyld at hun slipper unna. Anonymkode: ad2ee...742
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2020 #7 Skrevet 26. januar 2020 Jeg ville gjort det ja. Friske barn får gå på skole og i bursdag. Har ofte hatt omgangssyke uten at alle har fått det. Anonymkode: 2a8f8...5c2
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2020 #8 Skrevet 26. januar 2020 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk skal du ha også 😉 Og lykke til da, håper jo for hennes skyld at hun slipper unna. Anonymkode: ad2ee...742 Håpervi slipper unna ja😀 Anonymkode: 9f31a...1f4
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2020 #9 Skrevet 26. januar 2020 Jeg lar ungene leve livet som vanlig og dra dit de har planlagt selv om andre i huset er syke. Men det forutsier at de selvfølgelig føler seg tipp topp og ikke har noe antydning overhode til begynnende sykdom. Så i ditt tilfelle hadde jeg ikke sendt avgårde. Anonymkode: bde67...fb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå