Gå til innhold

Vanlig med merker etter bukser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler aldri at buksene mine er trange men jeg har alltid merker når jeg skal legge meg for kvelden :(

Er i tillegg redd for at kroppen vokser i bredden. Er 27 år og er redd kroppen sakte men sikkert blir «større». 
Og da mener jeg ikke at jeg skal bli overvektig og slik. Men kan leggene vokse? Er det mulig å suge ut evt vann? 

Anonymkode: b7934...4a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg føler aldri at buksene mine er trange men jeg har alltid merker når jeg skal legge meg for kvelden :(

Er i tillegg redd for at kroppen vokser i bredden. Er 27 år og er redd kroppen sakte men sikkert blir «større». 
Og da mener jeg ikke at jeg skal bli overvektig og slik. Men kan leggene vokse? Er det mulig å suge ut evt vann? 

Anonymkode: b7934...4a4

Det høres ut som om du dessverre har ett anstrengt forhold til egen kropp. Dette anbefaler jeg deg å jobbe med.,

Kroppen er i konstant endring både pga syklus og temperaturen, men også pga alderen påvirker cellefornyelsen. Den største endringen skjer nok når du blir gravid (hvis du ikke har barn allerede). Da vil hofter og bryster endre seg for å tilpasse seg fødsel og amming. 

Mye av dette kan påvirkes av kosthold, både ift matvarer som gjør at fett produseres og matvarer som binder vann. Man kan også påvirke noen av endringene med å trene for å få strammer opp muskulaturen, men her er det også treningsturer som gjør at muskler blir større og gjør at blant annet legger blir større. 

Jeg anbefaler derfor å spise normal fra alle næringsgrupper, men begrens sukker og salt innholdet. Og tren for eget velvære, ikke for å bygge muskler og heller ikke for å kunne leve lenger.

Kos deg, nyt kroppen din og lev livet 🤗

Anonymkode: 4a93c...cbb

Skrevet

Ja, det er vanlig med merker etter buksene. 

Anonymkode: 4310a...b09

Skrevet

Kan det være at du i perioder holder på væske, f.eks før menstruasjon? Da kan det bli merker etter buksesøm og sokkestrikk. 

Anonymkode: 3187f...78d

Skrevet

😂😂😂 Kjære vene. Selvsagt kan man få merker etter klærne. Med mindre du vandrer rundt i flagrende zen buddhistiske gevanter. 

Jeg er egentlig mest urolig for hvordan hjernen din fungerer. Hadde heller jobbet med eget selvbilde. 

Har du en historie med dårlig forhold til egen kropp?

Anonymkode: 081e8...812

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...