Anonym bruker Skrevet 25. januar 2020 #1 Skrevet 25. januar 2020 Er i uke 36 nå og har det siste døgnet tenkt mye på det at magen skal bort og barnet virkelig kommer. Mitt første barn. Har jeg kost meg nok med å være gravid? Satt nok pris på magen? På sparkene? Bevegelsene? Kommer jeg til å savne og angre på at jeg kanskje ikke satt nok pris på eventuelle vondter? Hvordan kose meg ekstra den siste tiden? Er jeg klar? Er dette normale tanker?? Anonymkode: 5418f...f0e
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2020 #2 Skrevet 25. januar 2020 Ja, veldig normalt. Det er en del av prosessen som skjer i hjernen, nå bygges den om til å bli mamma, og det vil si omsorg og bekymringer om hverandre i mange mange år Det er normalt å bekymre seg for alt mulig på slutten, til og med tanken på om man har valgt rett når man ble gravid kan lure litt der, kommer jeg til å angre, tenk om jeg ikke blir en god mor, tenk om jeg kommer til å irritere meg over å bli så bundet opp osv osv. Det er veldig normalt, alle rare tanker og bekymringer er normalt. Anonymkode: 62543...4c3
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2020 #3 Skrevet 25. januar 2020 Takk for svar, føler på alt det du nevner faktisk... 🥴 Anonymkode: 5418f...f0e
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2020 #4 Skrevet 25. januar 2020 Gled deg! Jeg husker at jeg gledet meg helt vanvittig til å føde. Det er det kuleste du noensinne kommer til å gjøre 😁 Anonymkode: 23614...969
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2020 #5 Skrevet 25. januar 2020 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gled deg! Jeg husker at jeg gledet meg helt vanvittig til å føde. Det er det kuleste du noensinne kommer til å gjøre 😁 Anonymkode: 23614...969 Slenger meg på her. Ja, gled deg! Jeg er nesten litt misunnelig, jeg ELSKER å føde! (sorry til dere som hadde fæle fødsler, men det er sant... 🤷🏻♀️) Anonymkode: 6e873...01d
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2020 #6 Skrevet 25. januar 2020 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gled deg! Jeg husker at jeg gledet meg helt vanvittig til å føde. Det er det kuleste du noensinne kommer til å gjøre 😁 Anonymkode: 23614...969 Signerer denne. Å føde var en høydare. Vondt når det står på, men rusen som kommer når ungen er ute er nærmest ubeskrivelig. Anonymkode: aa7fc...c53
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2020 #7 Skrevet 25. januar 2020 Enig med de andre, å føde er det desidert råeste jeg har vært med på, og jeg gjør det gjerne igjen! Sjuk opplevelse! Ellers er det en klisjé, men nyt den første tiden med ny baby. Den får du aldri igjen ❤️ Anonymkode: 84db3...1ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå