Anonym bruker Skrevet 25. januar 2020 #1 Skrevet 25. januar 2020 Går på offentlig sted, og jeg får indirekte høre at jeg går inn i noens bilde. Andre ganger har jeg av hensyn bare stoppet slik at jeg ikke kommer inn i bilde. Kan de ikke bare, innse at de ikke blir influenser, modell eller hva de enn prøver på Anonymkode: b913f...dd0
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2020 #3 Skrevet 25. januar 2020 Kan du ikke bare gå rundt, så vanskelig kan det vel ikke være? Anonymkode: b2c74...1e5
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2020 #4 Skrevet 25. januar 2020 Kan du ikke bare gå så får de ta et nytt bilde etterpå. Anonymkode: 5d32d...b4d
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2020 #5 Skrevet 25. januar 2020 Hvorfor skal man gå rundt? Kan ikke disse ta hensyn til andre og stoppe fotoshooten mens folk går forbi? Anonymkode: 3cbc1...291
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2020 #6 Skrevet 25. januar 2020 Jeg irriterer meg langt mer over de som hele tiden må ha samtalene sine på høytaler og ha kamera på slik at den de snakker med ser dem. Har ingen interesse hverken av å inkluderes i andres privatliv eller filmes når de veiver telefonen rundt i alle vinkler for å se bedre ut eller la dem se "hvor mye folk som er her". Satt på bussen her om dagen, da var det rett før jeg bøyde meg over setet og begynte å snakke med kona til fyren, så irritert ble jeg. Enten har de mistet alle begreper om privatliv mtp. hva de diskuterte, eller så visste ikke hun at hun stod på høytaler, mistenkte det siste ut fra ting hun sa som man normalt ikke ønsker at alle og enhver skulle høre. Anonymkode: 6b619...1c9
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2020 #7 Skrevet 25. januar 2020 Npen er helt sprø. Jeg har blitt bedt om å flytte traktoren ut av jordet (jeg er bonde) og om å flytte meg da jeg var på stranda og badet. Greit nok å ikke stille seg midt forran noen som fotograferer, men fotografen kan ikke forvente å få redigere et større område med andre mennesker heller. Anonymkode: 97c9a...c8d
sug lut Skrevet 25. januar 2020 #8 Skrevet 25. januar 2020 Jeg kjenner at jeg skulle ønske noen prøvde den der på meg.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2020 #9 Skrevet 26. januar 2020 17 timer siden, sug lut skrev: Jeg kjenner at jeg skulle ønske noen prøvde den der på meg. Det tror jeg faktisk at jeg også ønsker meg Jeg har tenkt på den siste episoden på bussen som jeg skrev over her, og jeg kom på en annen også, ei som tok bilder til sikkert sin instagram, og jeg satt rett bak. Neste gang kommer jeg til å si TYDELIG IFRA!!! Ser jeg vanlige turister stå med et fotoapparat for å ta et bilde så venter jeg tre sekunder eller går rundt, så det er null problemer å ta slike hensyn. Men disse som filmer seg selv overalt og blir irritert over at alle ikke tar hensyn til dem, de som tar bilder og de som har samtaler på høytaler og også filmer rundt seg ... Anonymkode: 6b619...1c9
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2020 #10 Skrevet 26. januar 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Det tror jeg faktisk at jeg også ønsker meg Jeg har tenkt på den siste episoden på bussen som jeg skrev over her, og jeg kom på en annen også, ei som tok bilder til sikkert sin instagram, og jeg satt rett bak. Neste gang kommer jeg til å si TYDELIG IFRA!!! Ser jeg vanlige turister stå med et fotoapparat for å ta et bilde så venter jeg tre sekunder eller går rundt, så det er null problemer å ta slike hensyn. Men disse som filmer seg selv overalt og blir irritert over at alle ikke tar hensyn til dem, de som tar bilder og de som har samtaler på høytaler og også filmer rundt seg ... Anonymkode: 6b619...1c9 La vær å høre på de som snakker høyt. Men disse som føler for å være avbildet over alt...de aner ikke hvor middelmådige de egentlig er... Anonymkode: b913f...dd0
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2020 #11 Skrevet 26. januar 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: La vær å høre på de som snakker høyt. Men disse som føler for å være avbildet over alt...de aner ikke hvor middelmådige de egentlig er... Anonymkode: b913f...dd0 Det er faktisk helt umulig å høre dem når de i tillegg snakker veldig høyt og har lyden like høyt for at de selv skal høre over alle andre lyder. Forsøker å ikke høre etter, men det har i disse tilfellene vært helt umulig. Anonymkode: 6b619...1c9
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2020 #12 Skrevet 26. januar 2020 Jeg tenker at bier må være litt pågående for å komme på insta. Ikke har de fingre, ei heller mobiler... Anonymkode: 24c75...c50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå