Gå til innhold

24 år, 180 høy, og fullstendig flatbrystet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å få dekket operasjon? Bør jeg vente til etter jeg har fått barn? Og hvor store kan man få? Vil gjerne ha litt store pupper iom at jeg er så høy... 

Anonymkode: 0c9af...e41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du får ikke dekket operasjon for å få større bryster, bare for reduksjon om du har svært store bryster og de medfører plager, eller protese om du har måttet fjerne brystene i forbindelse med kreft

Jeg er 165 høy, 60 kg, og har 80H i BH-størrelse. Vondt å løpe og vanskelig å finne klær som passer...

Anonymkode: 8ab37...20f

Skrevet

Joda du kan få dekket operasjon. Er du underutviklet så dekker det offentlige den. Ta opp problemet med legen din og hør hva han eller hun sier🙂

Anonymkode: 80ce7...ed1

Skrevet

Spørs hva du mener med flatbeystet.

Du kan få det dekket om du overhodet ikke har utviklet bryster, men har du utviklet dem litt siden du var barn får du ikke dekket. 

At brystene er små er ikke noe staten sponser rettelse av 

Anonymkode: e7a74...6c7

Skrevet

Hva legger du i "fullstendig flatbrystet"? Et brystene like som da du var lite barn?

Anonymkode: 12361...755

Skrevet

Behagelig. Jeg har små pupper og gråt i tenårene da jeg ikke hadde utviklet som de andre. Jeg er så glad i voksen alder for at de ikke ble store!

Anonymkode: d745d...94c

Skrevet
53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Spørs hva du mener med flatbeystet.

Du kan få det dekket om du overhodet ikke har utviklet bryster, men har du utviklet dem litt siden du var barn får du ikke dekket. 

At brystene er små er ikke noe staten sponser rettelse av 

Anonymkode: e7a74...6c7

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva legger du i "fullstendig flatbrystet"? Et brystene like som da du var lite barn?

Anonymkode: 12361...755

Jeg ser ut som en 12 år gammel gutt. Fullstendig flatbrystet betyr naturligvis ingenting, bare stive brystvorter som peker rett ut. 

Hi

Anonymkode: 0c9af...e41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...