Gå til innhold

Endelig har hun skjønt det.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min søster har 2 gutter på 9 og 11 år. Den minste er veldig bortskjemt. F eks: eldste fikk Playstation i bursdagsgave når han ble 10. Det ble mye styr hjemme pga at yngste ville også spille. Så da kjøpte hun en Playstation til han. Til jul i fjor fikk eldste vr briller. Da ble det styr pga dæ ville lillebror også spille det. Da kjøpte hun det til han. 

Vi er ofte på håndball cuper sammen med de 11 åringene våres. Lillebror er med og det er ett evig mas om å kjøpe noe i kiosken. Rekker ikke å komme inn døren før han maser. Og hver gang får han kake, brus og sjokolade og kanskje ei pølse litt senere. Jeg har med mat til minne. Får kjøpe av og til 

I går på cup sa hun at hun var sliten pga maset til lillebror og at hun har begynt å si nei. Han var ikke med i går så blir spennende å se hvordan dette blir. 

Er det for seint å rette opp i dette?

Jeg har sagt det mange ganger at hun må begynne å si nei. Men er glad for at hun endelig har skjønt det 

Anonymkode: 39245...10e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor hun ikke har gitt felles gaver til barna når det er ting de kan bruke sammen? Om noen kjøper mat i en kiosk er vel ikke noe stort problem for deg? Høres ikke ut som verdens største krise akkurat😅

Anonymkode: de329...057

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner ikke helt hvorfor hun ikke har gitt felles gaver til barna når det er ting de kan bruke sammen? Om noen kjøper mat i en kiosk er vel ikke noe stort problem for deg? Høres ikke ut som verdens største krise akkurat😅

Anonymkode: de329...057

Problemet er at jeg har guttene annenhver helg når hun jobber. Og det er mas hele tiden fra han minste. Jeg sier nei, men han bare fortsetter å mase. 

Anonymkode: 39245...10e

Skrevet

Sånne foreldre er slitsomme

Anonymkode: 54614...6d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...