Gå til innhold

Hva hadde du tenkt? Om du satt på en restaurant

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og personen på et bord ved siden av deg tok frem en sprøye og sprøytet innholdet i sprøyta i glasset sitt før hn drakk det? 

Anonymkode: 619d9...5ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At personen gikk på en medisin h*n må ta til mat. 

Anonymkode: 69063...c31

Skrevet

Ingenting annet enn at vedkommende tok medisin.

Anonymkode: 2d807...701

Skrevet

Jeg ville nok tenkt at det var rart å ha medisinen sin i en sprøyte, før jeg videre hadde tenkt at det kanskje var letteste måten å frakte med seg en tilmålt mengde flytende medisin på farten. 

Anonymkode: 04848...411

Skrevet

Ville lurt på hvorfor han ikke tok den direkte i munnen..

Anonymkode: 8aea1...b41

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ville lurt på hvorfor han ikke tok den direkte i munnen..

Jeg tar en medisin som må blandes i vann. En 2,5 ml sprøyte er utrolig enkelt å ta med når jeg skal på jobb. Ferdig målt og enkelt. 

Skrevet

Og hvis jeg skal være helt ærlig, så ville jeg synrs det var merkelig å gjøre det offentlig.

Jeg har selv medisiner som må tas med jevne mellomrom , og da går jeg på do for å ikke tiltrekke meg oppmerksomhet 

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og hvis jeg skal være helt ærlig, så ville jeg synrs det var merkelig å gjøre det offentlig.

Jeg har selv medisiner som må tas med jevne mellomrom , og da går jeg på do for å ikke tiltrekke meg oppmerksomhet 

Rimelig diskré å ta en sprøyte i et glass da. Er ikke snakk om å skyte i armen. Min beste venninne måler blodsukker på restaurant hun, er så diskré at folk sjelden legger merke til det. 

Skrevet

Jeg hadde vel registrert det og lurt på hva det var, i et halvt sekund, og så hadde jeg glemt det. Om det var noen skumle greier hadde det vel ikke blitt gjort så åpenlyst. 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og personen på et bord ved siden av deg tok frem en sprøye og sprøytet innholdet i sprøyta i glasset sitt før hn drakk det? 

Anonymkode: 619d9...5ab

Jeg er norsk, så kunne ikke brydd meg mindre...

Anonymkode: 704a4...6cc

Skrevet

Da hadde jeg tenkt at personen tok medisin, verken mer eller mindre. Synes ikke det er noe man burde gjemme seg på do for å gjøre. 

Anonymkode: 90639...55d

Skrevet

Hadde stusset litt et øyeblikk, før jeg hadde tenkt at nok var medisin.

Anonymkode: 5aabf...272

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...