Gå til innhold

Lørenskog forsvinningen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så lei meg for at de velger å tenke at hun er død. Tenk om hun sitter i en kjeller et sted og venter på å bli funnet. Håper ikke jeg eller noen jeg kjenner blir kidnappet noen gang :( 

Anonymkode: fa7bb...baa

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Blir så lei meg for at de velger å tenke at hun er død. Tenk om hun sitter i en kjeller et sted og venter på å bli funnet. Håper ikke jeg eller noen jeg kjenner blir kidnappet noen gang :( 

Hvor mange hundre millioner eier du; eller de du kjenner?

Beklager altså, men dette var bare komisk. Trist med milliardærfruen altså, men sånne kidnappinger skjer vel knapt hvert femtiende år her i Norge...!

Anonymkode: b3d68...d32

Skrevet

Hvor sannsynlig er det at hun er i live, tror du egentlig? Sånn rent generelt, for ikke å spekulere i hva som konkret har skjedd i denne saken: Om noen blir kidnappet og det kreves løsepenger, er det ikke merkelig at de ikke fremskaffer et livsbevis, selv når penger blir utbetalt? Hvis de ønsker enda mer penger, vil det jo lønne seg å vise at det er liv. Hvis de ikke ønsker mer penger, eller det er økt frykt for å bli avslørt, er det ingen grunn til å holde den kidnappede i live. Det vil bare øke sannsynligheten for å bli avslørt.

Skrevet

Er det bare jeg som tror at alle vet hva som har skjedd her, men politiet kan ikke bevise det?

Anonymkode: 3a146...f14

Skrevet
9 minutes ago, Anonym bruker said:

Er det bare jeg som tror at alle vet hva som har skjedd her, men politiet kan ikke bevise det?

Vi tenker alle vårt ja.

Anonymkode: 10b69...a23

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De fleste tenker vel sitt, men de liker dårlig spekulering her inne. 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det tror jeg veldig mange med deg tenker. 

Anonymkode: 73898...41b

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

De fleste håper vel ikke at noen skal bli kidnappet?

Og jeg tror døden er bedre enn alternativet for henne. Stakkars dame. 

Anonymkode: e492c...71d

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er nok ikke bare du nei. 

Anonymkode: 2f80c...8b0

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Den tanken har jeg hatt hele tiden, og dey er mange med meg.

Anonymkode: 02252...586

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du er ikke alene om å ha den tanken, akkurat. Politiets problem er at det nok var svært grundig planlagt, nøyaktig gjennomført og at det er kun en eneste person som faktisk kjenner sannheten. 

Anonymkode: 709b0...475

Skrevet

Hva skulle motivet være da? Ser det ikke. Her er jo mer enn nok penger til alle.

Anonymkode: cc777...7b6

Skrevet

Koble inn FBI

Anonymkode: dcd64...920

Skrevet

Selvfølgelig er hun død. 

Hvis motivet var økonomisk, så hadde de ikke tviholdt på damen i 1,5 år, uten å samarbeide. 

Anonymkode: f6d0a...e32

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Koble inn FBI

FBI? Federal Bureau of Investigation? Amerikas etat for etterforskning? Har du røyka sokkene dine?

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Koble inn FBI

Ja, FBI vil sikkert komme hit til Norge å løse denne saken 🤣

Anonymkode: 15205...672

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du er ikke alene om å ha den tanken, akkurat. Politiets problem er at det nok var svært grundig planlagt, nøyaktig gjennomført og at det er kun en eneste person som faktisk kjenner sannheten. 

Hvilken tanke er det? Involverer den et familiemedlem?

Anonymkode: 547e2...74c

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mye tyder på at det er flere enn en person som kjenner sannheten. 

Skrevet

Hvilken tanke er det? Involverer den et familiemedlem?

Anonymkode: 547e2...74c

Det jeg tror mange tror, er at det er mannen som står bak. Dette blir selvfølgelig slettet, da det sikkert blir betegnet som spekulasjon. Alt man tror er visst det. 

Anonymkode: 03706...ce0

Skrevet

Det sies at fruen ønsket skilsmisse og med felleseie kan det bli dyrt for herr Hagen 🤔

Anonymkode: f970a...376

Skrevet

Hvor hører dere disse ryktene? 

Anonymkode: f6d0a...e32

Skrevet

Det har versert rykter på et annet forum om at hun var på leilighetsjakt

Anonymkode: e388a...cb7

Skrevet

Det har versert rykter på et annet forum om at hun var på leilighetsjakt

Anonymkode: e388a...cb7

Fordi hun var medlem på en side som formidler leie av leiligheter. Det står og at hun kan ha blitt lagt til av andre. Det har vel aldri blitt bekreftet at hun ville ut av ekteskapet. 

Anonymkode: 03706...ce0

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det sies at fruen ønsket skilsmisse og med felleseie kan det bli dyrt for herr Hagen 🤔

Anonymkode: f970a...376

Hvor har du dette fra? Så vidt jeg vet så har ikke det stått noen som helst plass. 

Anonymkode: 652a6...4b6

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

FBI? Federal Bureau of Investigation? Amerikas etat for etterforskning? Har du røyka sokkene dine?

Du måtte Google FBI for å skrive dette, altså?😂😂

Anonymkode: 652a6...4b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...