Anonym bruker Skrevet 24. januar 2020 #1 Skrevet 24. januar 2020 Forsøkte å legge ut denne på forum for baby;småbarn, men ingen respons der, så prøver her. Babyen min på 7 mnd har fått vannkopper i dag. Kun 7 bittesmå blemmer foreløpig og ingen feber. Hun har likevel litt problemer med å sove i natt, muligens pga ubehag rt vannkoppene. Har skum og spray som skal tørke ut blemmene og lindre kløe. Kan jeg smøre på dette nå helt i startfasen eller har det ingen hensikt før blemmene har sprukket? Kan jeg gi Paracet mot evt ubehag selv om hun ikke har feber? Andre tips når baby har vannkopper. Hun kan jo ikke si om det klør eller har vondt selv, så får så vondt av ham. Vil gjøre alt jeg kan for at hun skal handlet beste mulig😔 Anonymkode: 376eb...349
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2020 #2 Skrevet 24. januar 2020 Ja spray/mousse kan du bruke allerede nå men paracet hjelper ikke mot kløe dessverre... Et annet tips er om bade babyen i et kar med medisinsk grønnsåpe kjøpt på apotek. Det hjelper faktisk😊 husk at de kan få blemmer i munnen også noe som gjør spising vanskelig... Anonymkode: 07765...e1a
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2020 #3 Skrevet 24. januar 2020 Ammer du. Etter den erfaringen jeg har etter 2 små med vannkopper hjalp pupp mye bedre for søvn ved vannkopper enn noe annet, men måtte amme oftere (med første), og begynne å amme igjen på natten (med andre) Anonymkode: 36dbe...996
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2020 #4 Skrevet 25. januar 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ammer du. Etter den erfaringen jeg har etter 2 små med vannkopper hjalp pupp mye bedre for søvn ved vannkopper enn noe annet, men måtte amme oftere (med første), og begynne å amme igjen på natten (med andre) Anonymkode: 36dbe...996 Hehe, yup, tredje ammerunde her nå😅 Men ser ikke selv for meg der finnes bedre medisin, så får bare stå i❤️ Anonymkode: 376eb...349
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2020 #5 Skrevet 25. januar 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja spray/mousse kan du bruke allerede nå men paracet hjelper ikke mot kløe dessverre... Et annet tips er om bade babyen i et kar med medisinsk grønnsåpe kjøpt på apotek. Det hjelper faktisk😊 husk at de kan få blemmer i munnen også noe som gjør spising vanskelig... Anonymkode: 07765...e1a Takk for råd☺️ Anonymkode: 376eb...349
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå