Gå til innhold

upassende bodyer til og gå med ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg lurer på ser det for dumt ut og gå ut med sånne blonde bodyer som er (undertøy) og bruke de som topp med en bukse? når man skal til baren?

har så fine blonde bodyer men de er sånn Bh aktige fra h&m rød/svart. Men samtidig redd for at det ser for drøyt ut. Hadde dere gått me slike bodyer ut? 

Anonymkode: 52f18...2c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh, nei.

Anonymkode: ff295...406

Skrevet

Haha😂 Selvsagt ikke! 

Anonymkode: 05f83...09a

Skrevet

Ja ja ja ja, det ser veldig dumt ut. Får virkelig 90 talls vibber

Anonymkode: 8ad90...33d

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vet ikke helt om jeg vet hva du snakker om.

https://m2.hm.com/m/no_no/productpage.0813145001.html

Noe sånt? Eller er mer dekkende? Den på bildet er i hvert fall helt uaktuell 

Anonymkode: 0b9e2...0dd

mener en som ser ut som bh er festet i toppen av bodyen

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

mener en som ser ut som bh er festet i toppen av bodyen

Kan du linke til bilde?

Skrevet

mener sånne

788A7445-438F-4391-ACA1-47A382898705.jpeg

Skrevet

😂😂

Anonymkode: 8f35c...fa1

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

mener sånne

788A7445-438F-4391-ACA1-47A382898705.jpeg

Det ser dumt ut

Skrevet

Upassende bodyer til å gå med, er overskriften. Det er svaret på spørsmålet ditt, også. 

Skrevet
17 minutter siden, amandine skrev:

Upassende bodyer til å gå med, er overskriften. Det er svaret på spørsmålet ditt, også. 

Enig. Så enkelt er det faktisk.

Anonymkode: 0b5c0...4b7

Skrevet

Du kan gå med akkurat hva du vil. Men det er et krevende plagg å få til. Det er liksom ikke noe trulte-på-byen antrekk du bør få ut av en slik body. 

Anonymkode: 9cabe...aa2

Skrevet

Har aldri helt skjønt hva bodyer til damer er godt for jeg. Er det ikke litt upraktisk å måtte kneppe opp og igjen?

Anonymkode: 0a806...827

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har aldri helt skjønt hva bodyer til damer er godt for jeg. Er det ikke litt upraktisk å måtte kneppe opp og igjen?

Åh, spørsmålet ditt vakte opp minner som helst burde forblitt begravd der bak på 90-tallet en gang...

1. Det er store forskjeller på knappene, noen spretter opp om du ikke er forsiktig. Med elastikk i bodyen ga det meg en blåleppe en gang, da hele greia spratt opp og traff leppa. Andre er for løse, så de løsner når de helst ikke bør løsne.

2. Å få akutt kink i ryggen når du har body på anbefales overhodet ikke. I hvert fall ikke hvis du har full blære samtidig. Det kan være ille nok å da knappe opp, men enda verre å kneppe igjen. Er antrekket bare en bukse så blir man jo gående med bodyen utenpå.

3. Og det er definitivt best å være edru når man har på seg body, hvis ikke risikerer man å kneppe feil der nede, og tro meg, det anbefales ikke - vil tro det ligger i samme klasse som menn som får junior i glidelåsen i buksa...

4. Første gang sex med ny mann - body anbefales ikke. Spesielt ikke om du eller han har feilet på pkt. nr. tre om å være edru. Langt fra alle menn har vært borti bodyer, og langt fra alle greier å kneppe dem opp. Lover, det er langt fra sexy.

Anonymkode: 0b5c0...4b7

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

jeg kjønner heller ikke disse bodyene. hadde liksom aldri brukt dem til og sove med eller som undertøy

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

jeg kjønner heller ikke disse bodyene. hadde liksom aldri brukt dem til og sove med eller som undertøy

Hvorfor har du flere av de da?

Skrevet

Ville ikke ha gått med undertøy i baren nei. 

Anonymkode: 39c05...304

Skrevet

Jeg gjorde det engang.. var 19 gratis drikke ble det jo.. en unge også faktisk..

men ser tilbake på bilder med gru i blikket.

så nei!

Skrevet

En dressjakke utenpå 👌🏻

Anonymkode: 35ba8...da2

Skrevet

😂 Ikke greit 😂 På sånn sex bar kanskje. Sånn club.

Anonymkode: 01524...70a

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

mener sånne

788A7445-438F-4391-ACA1-47A382898705.jpegqq

Det der er så desp 😂 Vil du bli ledd av? Hva vil du oppnå? At mannfolka skal kaste seg over deg? 

Jeg er for at man skal gå med det man vil, men å gå slik ute blant folk er bare rart. 

Anonymkode: b6468...2c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...