Gå til innhold

Tidlig ultralyd


Miss_blue89

Anbefalte innlegg

Den 18.01 tok jeg digital test. Der sto det 3+ altså 5 uker eller mer. Jeg regnet meg frem til at igår skulle jeg være 7 uker. Var på tidlig UL igår. Han mente jeg var kun 6 uker, å vi så ikke stort annet enn en ert. Ba meg komme tilbake om 14 dager. 

 

Såå, begynner jeg å tenke. Kan jeg ha vært 7 uker å hatt en MA, uten at dette ble oppdaget igår?:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ha hatt El senere en du trodde, embryoet kan ha utviklet seg litt langsommere første uken (ikke uvanlig) feks. 

Trenger ikke være MA

Anonymkode: 11039...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kan ha hatt El senere en du trodde, embryoet kan ha utviklet seg litt langsommere første uken (ikke uvanlig) feks. 

Trenger ikke være MA

Anonymkode: 11039...3b8

Håper det. Får bare smøre meg med tolmldighet i 14 dager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Jeg var på tidlig UL i går (7+0) og ble satt tilbake til 5+6. Jeg får det overhodet ikke til å stemme mtp da skulle jeg vært befruktet dagen før positiv test som sa 1-2 uker, og bare 5 dager før testen som sa 2-3 uker. Så, det synes jeg er merkelig. 

Jeg har skrudd hodet èn uke tilbake, men venter litt med å ta det for god fisk til vi har vært på 12 ukers ultralyd og tatt NIPT-test. Da ser vi kanskje mer. Han regna meg tilbake på bakgrunn av størrelsen på babyen. Vi hørte og så et tydelig hjerteslag, men frøet lå fremdeles inni plommesekken. 

Nå er det en stund siden du skrev dette innlegget - hvordan er det for deg nå? :) 

Anonymkode: 21f8e...f86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...