Anonym bruker Skrevet 24. januar 2020 #1 Skrevet 24. januar 2020 Hvor lang tid tok det fra siste gang du nattammet og til du kunne sove på samme rom/seng som babyen/barnet uten at babyen/barnet prøvde å få pupp? Her har ettåringen sovet første halvdel av natten i egen seng og så kommet opp i vår seng når han våknet utpå natten. Han har da fått pupp og så sovet videre i vår seng. Vi nattavvenner og avvenner han generelt fra amming nå og jeg lurer på hvor lenge det er lurt at jeg sover på et annet rom for å unngå at han vil ha pupp når han våkner. Anonymkode: ce750...907
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2020 #2 Skrevet 24. januar 2020 En ukes tid burde holde. Du lukter melk/mat, og det er naturlig at han søker til puppen. Kan også ha en flaske vann stående, som du kan tilby i stedet 😊 Anonymkode: 5cde9...d56
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2020 #3 Skrevet 24. januar 2020 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: En ukes tid burde holde. Du lukter melk/mat, og det er naturlig at han søker til puppen. Kan også ha en flaske vann stående, som du kan tilby i stedet 😊 Anonymkode: 5cde9...d56 Ja, pappaen har en flaske vann på soverommet nå. Tar det bare en uke før melka er borte og jeg ikke lukter melk lengre eller tenker du at han har glemt det på en uke? Anonymkode: ce750...907
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2020 #4 Skrevet 24. januar 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, pappaen har en flaske vann på soverommet nå. Tar det bare en uke før melka er borte og jeg ikke lukter melk lengre eller tenker du at han har glemt det på en uke? Anonymkode: ce750...907 Nei, melken blir nok ikke helt borte. Men først og fremst handler det om å fjerne vanen om å få melk. 😊 Anonymkode: 5cde9...d56
Glitrerose Skrevet 24. januar 2020 #5 Skrevet 24. januar 2020 Jeg har sluttet å nattame med babyen i senga. Tenkte at de ikke skulle miste både puppen og mammakosen på en gang. Bestemte bare at de ikke skulle få, og trøstet da de ble lei seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå