Gå til innhold

Pollen gjør meg deppa


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det skjer noe fysisk i kroppen min når jeg blir utsatt for allergener, blir deprimert. Trist rett og slett! 😭

Ikke bare fordi jeg blir sliten. Men det skjer noe i hodet, noe fysisk. 

Men det er ingen som tar det på alvor, verken psykiatriske sykepleiere, eller fastlegen. Ingen mener at det er verdt å snakke om! Ingen mener at jeg bør ha noen å gå til og snakke med når jeg har det vondt... Privat har jeg ikke råd til. 

Hvordan takle det på egenhånd? Merker at jeg gir opp hobbyer, neglisjerer husarbeid og gir opp det meste. All min energi går med på å være trist samt å late som for alle andre at jeg ikke er trist. Når pollenet mer eller mindre er vaska vekk på seinhøsten, blir jeg meg selv igjen. 

Anonymkode: 3e2c9...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det skjer noe fysisk i kroppen min når jeg blir utsatt for allergener, blir deprimert. Trist rett og slett! 😭

Ikke bare fordi jeg blir sliten. Men det skjer noe i hodet, noe fysisk. 

Men det er ingen som tar det på alvor, verken psykiatriske sykepleiere, eller fastlegen. Ingen mener at det er verdt å snakke om! Ingen mener at jeg bør ha noen å gå til og snakke med når jeg har det vondt... Privat har jeg ikke råd til. 

Hvordan takle det på egenhånd? Merker at jeg gir opp hobbyer, neglisjerer husarbeid og gir opp det meste. All min energi går med på å være trist samt å late som for alle andre at jeg ikke er trist. Når pollenet mer eller mindre er vaska vekk på seinhøsten, blir jeg meg selv igjen. 

Anonymkode: 3e2c9...d5b

Har det også sånn. Her hjelper det å ta kortison.

Anonymkode: 91089...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har det også sånn. Her hjelper det å ta kortison.

Anonymkode: 91089...74c

Mindre deppa av kortison?

Anonymkode: da72a...378

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble slik + litt til av tablettene jeg tok, byttet merke og det var som natt og dag.

Anonymkode: 2cfa1...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sånn. Ble folkevond av allergitablettene. Var sinna, sur og ville bare sove. Hjalp med nye medisiner.

Anonymkode: c0703...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler pollenvaksine, det reddet meg på mange områder. Er ikke helt kurert, men mye bedre.

Anonymkode: cf2f2...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...