Anonym bruker Skrevet 23. januar 2020 #1 Skrevet 23. januar 2020 10 åringen hadde 40° i feber på Søndag kveld og Mandag. På Tirsdag dro vi til legen. Han hadde sår hals og dem tok prøver som så fine ut. Tirsdag kveld og Onsdag var han feberfri men er tett og hoster mye. Siden i går kveld har han hatt 38° i feber igjen. Vanlig at feber kommer og går? Vil ikke være en hysterisk mor og ringe legen igjen 🙈 Anonymkode: 70d76...612
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2020 #2 Skrevet 23. januar 2020 Jeg mener bestemt at vi har hatt influensa i hus. Vi er ikke sjekket av lege, men det kan i hvertfall virke slik. Begge mine hadde høy feber to dager, «fin»i formen en dag og to, for så å få feber igjen. Anonymkode: 82658...167
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2020 #3 Skrevet 23. januar 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg mener bestemt at vi har hatt influensa i hus. Vi er ikke sjekket av lege, men det kan i hvertfall virke slik. Begge mine hadde høy feber to dager, «fin»i formen en dag og to, for så å få feber igjen. Anonymkode: 82658...167 Takk for svar 😉 Har dere også hoste og vondt i halsen? Vi dro til legen pga han hadde veldig vondt i halsen. Ville ikke spise eller drikke og han kastet opp. Men det er heldigvis bedre no Anonymkode: 70d76...612
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2020 #4 Skrevet 23. januar 2020 Ja. Ungene spiste ikke på en uke. Bare småtteri jeg fikk i de innimellom. Det begynte med feber, så en voldsom hoste. De hadde ubehag om jeg rørte ved de (huden), og vond hals. Anonymkode: 82658...167
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2020 #5 Skrevet 23. januar 2020 56 minutter siden, Anonym bruker skrev: 10 åringen hadde 40° i feber på Søndag kveld og Mandag. På Tirsdag dro vi til legen. Han hadde sår hals og dem tok prøver som så fine ut. Tirsdag kveld og Onsdag var han feberfri men er tett og hoster mye. Siden i går kveld har han hatt 38° i feber igjen. Vanlig at feber kommer og går? Vil ikke være en hysterisk mor og ringe legen igjen 🙈 Anonymkode: 70d76...612 Min datter hadde "det samme". Var virus Anonymkode: c52c3...2a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå