Gå til innhold

Ledningsfri støvsuger. Dyson eller noe annet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en ny en med god sugeevne og mer enn 15 minutters brukstid mellom ladingene da behovet for å støve ofte er stort her i huset. Vi har også små, trange soverom og stort pluss om den er fin å bruke på madrasser og i bilen også. Hvilken burde vi gå for? Mer opptatt av kvalitet enn pris. 

Anonymkode: 52e01...170

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker min Dyson!

Anonymkode: 6d61f...124

Skrevet

Dyson! Veldig fornøyd med min. 

Anonymkode: 0f266...a47

Skrevet

Dyson 😍

Anonymkode: c6cbf...4a3

Skrevet

Hvilken Dyson har dere? Ser det er flere modeller. 

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Se på motorstørrelsen, noen modeller har veldig liten motor. 

Anonymkode: 3f7c0...bae

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

V10 Absolute, men tror V11 har lengre batteritid. 

Skrevet

Det har vært noen tester, bl.a på tv2 hjelper deg. Les disse, for det er lagt vekt på forskjellige kriterier, så da ser du hva som er viktig for deg. 

Skrevet

Jeg hadde lyst til å kjøpe den siste testvinneren da TV2 hadde test på ledningsfrie støvsugere. Philips speedpro max var en overlegen vinner. Men den er gått ut av produksjon 😮 Tror de har kommet med en ny modell men har ikke fått sjekka det ut enda. 

Anonymkode: e8e61...36e

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde lyst til å kjøpe den siste testvinneren da TV2 hadde test på ledningsfrie støvsugere. Philips speedpro max var en overlegen vinner. Men den er gått ut av produksjon 😮 Tror de har kommet med en ny modell men har ikke fått sjekka det ut enda. 

Mener den var vinner mye pga prisen, så sjekk hvilke kriterier som er viktig for deg 

Skrevet

Ser at Dyson ikke når helt til topps på alle tester.

Lurer også på hvilken som er best. 
Jeg stoler ikke på tester. Tror de er i lomma på noen omtrent i alle testene. Kjøpt og betalt. Så håpløst.

Anonymkode: 0663c...c64

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mener den var vinner mye pga prisen, så sjekk hvilke kriterier som er viktig for deg 

I følge testen hadde den desidert best oppsugingsevne og batterikapasitet. I tillegg til pris. Jeg synes det var viktige kriterier for meg ☺️

Skrevet

Har V8 og hatt den siden dag én på det norske markedet. Aner ikke hvor sterk motoren er fordi den er mer enn sterk nok for vanlig behov. Men den kunne hatt litt bedre batteri, det må være den eneste grunnen for at jeg hadde oppgradert. Men nå var både den og batteriet revolusjonerende da jeg kjøpte den for mange år siden, så er igrunn strålende fornøyd.

Har en mindre i campingvogna, og den er like god. Men der er munnstykket for smalt til at den hadde holdt i et hus.

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I følge testen hadde den desidert best oppsugingsevne og batterikapasitet. I tillegg til pris. Jeg synes det var viktige kriterier for meg ☺️

Så testen, og aner ikke hva de gjør når de støvsuger. For min gamle V8'er tar lett den risen.

Skrevet

Ser Dyson får en del klager for at man må holde inne knappen hele tiden mens man støvsuger. Er det like upraktisk som det høres ut som? 

Skrevet
51 minutes ago, Anonym bruker said:

Ser Dyson får en del klager for at man må holde inne knappen hele tiden mens man støvsuger. Er det like upraktisk som det høres ut som? 

Nei. Du tenker ikke over det engang. 

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fullstendig uproblematisk og kun noe de har funnet på som et problem bare for å ha noe å pirke på. Knappen er der du ellers holder og må ikke presses noe hardere enn det du gjør når du holder fast støvsugeren.

Skrevet
13 timer siden, beef sister skrev:

Nei. Du tenker ikke over det engang. 

Helt enig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...