Gå til innhold

Er din 12-13 åring hekta på Snapchat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er. Er ikke gutta samlet hjemme hos hverandre eller andre steder er de «samlet» på snap. Grupper, prater sammen i grupper, bilder, chat mm... Skjønner jo at det er sosialt og viktig for de, de diskuterer alt fra tull til gjør avtaler mm. Ligger på senga og prater med flere i klassen, både jenter og gutter.

Heldigvis spiller han fotball 2-3 ganger i uka og vi har skjermfrie stunder het hjemme, men Snapchat er ekstremt viktig for min 12 åring og hans venner/klassen

Hvordan er det hos dere?

Anonymkode: 83db2...971

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke Snap. Hun har ikke nevnt at hun vil ha det heller 

Anonymkode: 8c181...779

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Har ikke Snap. Hun har ikke nevnt at hun vil ha det heller 

Leste du i det hele tatt overskriften?

Skrevet
4 minutter siden, TinaK 1990 skrev:

Ja😊 TS spør om 12-13 åringen er hekta på Snap og jeg svarer at min har ikke Snap. Med t-skje: Er altså ikke hekta på Snap 

Skrevet

Min 12 åring har Snap, men bruker den lite. 17 åringen bruker Snap til all kommunikasjon med kompiser 

Anonymkode: 45523...ecd

Skrevet

Har ikke snap 14-årsgrense? 12-åringen min har det ikke.

Anonymkode: a38ea...582

Skrevet

Ja. Min er lik din, og de fleste andre på hans alder her og. 

Skrevet

Bruker det litt, men er langt ifra hekta. Har igrunn et sundt og bra forhold til det.

Anonymkode: 89dbf...650

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke snap 14-årsgrense? 12-åringen min har det ikke.

Anonymkode: a38ea...582

Anbefalt 13, men her har ALLE på 7 trinn den og det er 57 elever.

Skrevet

Min på 12 har Snap. De har egen gruppe for trinnet, og egen gruppe for fotballaget osv. Men han er ikke hekta. Det går veldig i perioder egentlig. 
Han på 16, derimot... Han er stort sett på Snap hele tiden. 😉 Og jeg tenker at det er sånn det er. Og det er helt greit! De er kjekke gutter, som trener og hjelper til (stort sett) når jeg ber om det: 

Skrevet

Jeg har barn på 13, 15 og 18 år og min erfaring er at det er verst mellom 13 og 16 et sted, særlig når de driver med sånne "streaks" eller hva det heter i tillegg til vanlig kommunikasjon med venner 

Men så går de lei. Eldste her har de siste årene bare brukt snap til kommunikasjon når det faktisk er noe å si, ikke alle disse hjernedøde streaks'a 😉

Anonymkode: 77c43...002

Skrevet

15 åringen min bruker snap til all kommunikasjon. 

Anonymkode: 51e42...76c

Skrevet

Jeg er 35 og bruker snap mye selv :) Men ja, 15 åringen er ekstrem. 12 åringen bryr seg ikke så mye. Det ble litt voldsomt for han når det skulle diskuteres alt mulig der til enhver tid

Anonymkode: 23e8a...c8f

Skrevet

12.-åringen er hekta i den forstand at hun er opptatt av streaks og har all kommunikasjon med venner + grupper på snap, men det begrenser seg hvor mye tid hun faktisk bruker på det. Er likevel sånn at hun "må" sende snap til alle på listen før hun legger seg, for ikke å miste streaken. I tillegg er det jo der alt av avtaler mellom venner skjer, men hun sitter ikke med mobilen foran fjeset 24/7 pga snap.

15-åringen min har et litt mer avslapper forhold til det, men han var helt lik på samme alder. Nå er det ikke så viktig med streaks lenger, men all kommunikasjon mellom vennene går på snap

Skrevet
14 timer siden, TinaK 1990 skrev:

Har du tatt deg ei bønne eller. Hun svarte rimelig konkret på spørsmålet. 

HI, her er ikke snap veldig populært. Bruker det men innenfor normalen. 

Anonymkode: 45980...bae

Skrevet

Har en på snart 14 og hun har hatt snap siden hun var 12, og alt foregår på snap, og facetime. Dette er liksom der alle treffes, snakkes og avtaler. 

Anonymkode: b5077...435

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...