Gå til innhold

Dårlig råd


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med dårlig råd om dagen. Er så heldig at økonomien går rundt, men dessverre er det ikke mye til overs hver måned. Vil gjerne gi barna gode opplevelser. Vil du gi meg tips til gratis eller rimelige aktiviteter man kan gjøre i Oslo/omegn. Museum, parker, innendørs eller utendørs :) Blir glad for alle tips! Gjelder egentlig også rimelige middager om du ikke vet om rimelige aktiviteter :) 

Anonymkode: f7aa1...90f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stovnertårnet, festlig å løpe, høyt og fint, ta med kikkert og kakao

Haugenstua skulptur- og klatrepark, vakker kunst og masse plass å leke på og fine benker 

Frognerparken og lekeplassen der

Båttur på ruterbillett, ta med piknikkurv ombord og lek sommer

 

Anonymkode: 00b53...f11

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Stovnertårnet, festlig å løpe, høyt og fint, ta med kikkert og kakao

Haugenstua skulptur- og klatrepark, vakker kunst og masse plass å leke på og fine benker 

Frognerparken og lekeplassen der

Båttur på ruterbillett, ta med piknikkurv ombord og lek sommer

 

Anonymkode: 00b53...f11

Takk for tips! Frognerborgen har vi lekt ved, veldig fint. Likte godt tipset med båttur. Blir en liten sightseeing det 😄

Anonymkode: f7aa1...90f

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for tips! Frognerborgen har vi lekt ved, veldig fint. Likte godt tipset med båttur. Blir en liten sightseeing det 😄

Anonymkode: f7aa1...90f

Og dra på Huk nå på vinteren, det er så vakkert og morsomt uansett.

Anonymkode: 00b53...f11

Skrevet

Jeg er mye alene med ungene pga pappaen jobber mye, men selv om vi kan ta oss råd til det så gidder jeg aldri å dra på noe som vi må betale for. Vi drar bare ut! Ut og går på tur. Ungene trenger ikke mye greier for å finne på ting. Gjør det litt ekstra stas med å ta med pølser på termos (og en liten kvikk lunsj til hver) eller baker noe på forhånd som vi tar med. Spiser middagen ute, drikker kakao og koser oss. Jeg bor ikke i området, men finnes det en utelekeplass i skogen? Aktivitetspark heter det vel. Det finnes jo SÅ mye rart man kan finne på i naturen. Man kan samle kongler og blader, og lage fine bilder eller julepynt av dette hjemme. Finne en trestokk å hoppe over/balansere på, klatre høyest i trær eller lage hinderløype! 

Men det ungene mine elsker mest av alt er å gå i fjæra. Det er kanskje et vann eller noe man kan finne frem til? Krabber, skjell, kaste stein i vann, plukke opp plast, osv. Fjæra og vannet gir så utrolig mye gøy! 

Anonymkode: 55367...ca5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...