Anonym bruker Skrevet 22. januar 2020 #1 Skrevet 22. januar 2020 Hvis jeg velger prosent, hvor høy prosentsats er vanlig? Anonymkode: 24233...683
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2020 #3 Skrevet 22. januar 2020 Hva har du å trekke ifra, hva tjener du ved siden av? Det er en del personlige hensyn å ta, så vanskelig å svare på Men om du logger inn på skatteetaten og legger inn opplysningene dine der regner de ut ganske så riktig der altså. Anonymkode: 467d6...1f0
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2020 #4 Skrevet 22. januar 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hva har du å trekke ifra, hva tjener du ved siden av? Det er en del personlige hensyn å ta, så vanskelig å svare på Men om du logger inn på skatteetaten og legger inn opplysningene dine der regner de ut ganske så riktig der altså. Anonymkode: 467d6...1f0 Dumt spørsmål, men da legger jeg til totalen av stønaden oppå inntekten? Trodde de trakk prosent av overgangsstønad når man hadde inntekt ved siden av? Anonymkode: 24233...683
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2020 #5 Skrevet 22. januar 2020 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dumt spørsmål, men da legger jeg til totalen av stønaden oppå inntekten? Trodde de trakk prosent av overgangsstønad når man hadde inntekt ved siden av? Anonymkode: 24233...683 De legger sammen inntektene dine når de sjekker om du har betalt riktig. Det som kommer opp av seg selv er tabell på inntekt og prosent på biinntekt, da blir prosenttrekket veldig høyt. Men veldig ofte blir skatten feil når man har utbetalinger fra flere steder på den måten. Så jeg ville hooket av på at du har flere arbeidsgivere og trenger prosenttrekk, du kan krysse av for det nederst på siden. Da trekkes det prosent begge steder og det er mer sannsynlig at torsken blir riktig. Anonymkode: 467d6...1f0
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2020 #6 Skrevet 22. januar 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: De legger sammen inntektene dine når de sjekker om du har betalt riktig. Det som kommer opp av seg selv er tabell på inntekt og prosent på biinntekt, da blir prosenttrekket veldig høyt. Men veldig ofte blir skatten feil når man har utbetalinger fra flere steder på den måten. Så jeg ville hooket av på at du har flere arbeidsgivere og trenger prosenttrekk, du kan krysse av for det nederst på siden. Da trekkes det prosent begge steder og det er mer sannsynlig at torsken blir riktig. Anonymkode: 467d6...1f0 Skjønner jeg må dypdykke i dette! Vil ikke ende med baksmell heller. Trekker allerede tabell på lønna, så med mindre prosenten er på 50% på resten så gjør det ikke noe. Men får logge inn å se takk! Anonymkode: 24233...683
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå