Gå til innhold

Kan man bli forkjølet i musa også?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns gjerne at når jeg er syk og snufsete at det kan slime litt i det området også 🙈

Anonymkode: 99d64...82e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved gjennomtrekk, slik jeg forstår at det er hos drg, er nok det mulig. 

Anonymkode: 2b888...3d2

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ved gjennomtrekk, slik jeg forstår at det er hos drg, er nok det mulig. 

Gjennomtrekk ja. Jo takk skal du ha 👌

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Syns gjerne at når jeg er syk og snufsete at det kan slime litt i det området også 🙈

Alle slimhinneområder reagerer i alle fall på f eks hostesaft!

Anonymkode: 77d6c...12c

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men man drikker da ikke hostesaft med musa. 

Anonymkode: 766f5...537

Skrevet

Jeg merker at jeg har dårligere kontroll på urin når jeg er syk ellers, uten at det er uvi. Det går litt på hele systemet tydeligvis.

Anonymkode: 3191e...f0c

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gjennomtrekk flere steder, ser jeg... 

Nei, det virker på systemnivå. Som mange andre medikamenter.

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

🤣 Lurer virkelig på evnenivået til enkelte her inne

Anonymkode: 2a57d...5f3

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja nettopp. Så det kan jo tenkes at forkjølelsen også virker på alle slimhinneområder.

HI

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja nettopp. Så det kan jo tenkes at forkjølelsen også virker på alle slimhinneområder.

HI

Nei. Det kan faktisk ikke det. Forkjølelse er en luftveisinfeksjon, ikke en generalisert slimhinneinfeksjon.

Artig at du plukker det ene svaret du likte!

Anonymkode: 23c9d...f3e

Skrevet

Klart musa kan bli forkjøla, det skjer vel stort sett hver gang du har sex det. Er du beskymret så får du ta tempen i musa di og stappe opp noen hostetabletter og noe slimløsende, så ordner det seg. Ei sametruse ka. Også motvirke forsjølelse.

Anonymkode: 4b8b6...4e9

Skrevet

Nei. Det kan faktisk ikke det. Forkjølelse er en luftveisinfeksjon, ikke en generalisert slimhinneinfeksjon.

Som nevnt tidligere, ved gjennomtrekk går luftveiene helt ned til dåsa også... 

Skrevet

Jeg bare mener at resten av kroppen også kan bli påvirket, du har for eksempel feber og vondt i muskler og ledd også.

Skrevet
56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Som nevnt tidligere, ved gjennomtrekk går luftveiene helt ned til dåsa også... 

Du er ikke så hyggelig da. Jeg syns det skal være greit å være nysgjerrig og stille spørsmål. 

Skrevet

Du er ikke så hyggelig da. Jeg syns det skal være greit å være nysgjerrig og stille spørsmål. 

Klarer ikke ta det alvorlig når du ordlegger deg med «forkjølet i musa». Det høres ut som om spørsmålet er stilt av en 10-åring, og ikke noen som lurer på om sykdom også kan påvirke slimhinnene i underlivet. 

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Klarer ikke ta det alvorlig når du ordlegger deg med «forkjølet i musa». Det høres ut som om spørsmålet er stilt av en 10-åring, og ikke noen som lurer på om sykdom også kan påvirke slimhinnene i underlivet. 

Men kan det tenkes at det er du som er litt formell/prippen (ikke ment nedlatende)?

"Musa" er helt innafor å si blandt jentene/kvinnene jeg omgås med. Og ja, vi er voksne og jevnt over høyt utdannet.

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men kan det tenkes at det er du som er litt formell/prippen (ikke ment nedlatende)?

"Musa" er helt innafor å si blandt jentene/kvinnene jeg omgås med. Og ja, vi er voksne og jevnt over høyt utdannet.

Kall meg gjerne prippen, men de jeg omgås har generelt et mer voksent vokabular og ville ikke ordlagt seg på en så umoden måte. Derfor klarte jeg heller ikke å ta innlegget seriøst. Måte. Man henvender seg til mottakere på, er med på å forme svaret man får. Det er ikke bare ordet musa, men siden forkjølelse er en luftveisinfeksjon, blir det vanskelig å ta det seriøst. Hadde jeg skrevet: kan man få UVI i lungene, forstår jeg at folk vil slite med å ta det på alvor. 

Skrevet

Fy faen IQ-nivået på enkelte her inne 😂😂 

På 22.1.2020 den 17.32, Anonym bruker skrev:

HI

Nei, det er ikke forkjølelse i fitta, men økt utflod/slim som følge av slimløsende. Mange inntar for eksempel solvipect hostesaft (fordi det er en av de som er slimløsende) for å øke eggløsningsslimet og bli gravide. Det er ingen dokumentert effekt at det faktisk stemmer at man får økt slim og dermed lettere for å bli gravid ved bruk av slimløsende hostesaft, men mange fertilitetsklinikker foreslår det og det er flere som sverger på at det var det som hjalp de å bli gravid etter mange sykluser uten hostesaft så klaffet det den måneden det ble brukt. Jeg er en av de som ikke tok slimløsende hostesaft FOR å bli gravid for på den tiden visste jeg ikke om dette trikset, men etter 1 år med prøving så satt spira den syklusen jeg hadde vært syk og tatt hostesaft. Så musa er ikke forkjøla 😂 men at du får mer utflod/slim er nok mer logisk. 

På 22.1.2020 den 18.17, Anonym bruker skrev:

og du da, smartass. Nei, hun har ikke en slimhinneinfeksjon, men enkelte ting KAN ØKE slim og utflod nedentil. En sikker kilde som fertilitetsklinikken har bekreftet og dokumentert virkning på, er grapefruktjuice/grapefruktkjerneekstrakt SOM tas på samme måte som slimløsende hostesaft! Oralt!  Så at hun plutselig har mye mer slim nedentil kan nok skyldes nettopp slimløsende. Tulling ass.

E8CAED88-4D3A-4A80-80AA-4DC9ED09D5D8.jpeg

A45221E5-319A-4615-8798-1752BF2E2936.jpeg

44464796-DCDA-4A0C-BCDA-76159EBCF4E3.jpeg

Anonymkode: 06b6d...05e

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fy faen IQ-nivået på enkelte her inne 😂😂 

Nei, det er ikke forkjølelse i fitta, men økt utflod/slim som følge av slimløsende. Mange inntar for eksempel solvipect hostesaft (fordi det er en av de som er slimløsende) for å øke eggløsningsslimet og bli gravide. Det er ingen dokumentert effekt at det faktisk stemmer at man får økt slim og dermed lettere for å bli gravid ved bruk av slimløsende hostesaft, men mange fertilitetsklinikker foreslår det og det er flere som sverger på at det var det som hjalp de å bli gravid etter mange sykluser uten hostesaft så klaffet det den måneden det ble brukt. Jeg er en av de som ikke tok slimløsende hostesaft FOR å bli gravid for på den tiden visste jeg ikke om dette trikset, men etter 1 år med prøving så satt spira den syklusen jeg hadde vært syk og tatt hostesaft. Så musa er ikke forkjøla 😂 men at du får mer utflod/slim er nok mer logisk. 

og du da, smartass. Nei, hun har ikke en slimhinneinfeksjon, men enkelte ting KAN ØKE slim og utflod nedentil. En sikker kilde som fertilitetsklinikken har bekreftet og dokumentert virkning på, er grapefruktjuice/grapefruktkjerneekstrakt SOM tas på samme måte som slimløsende hostesaft! Oralt!  Så at hun plutselig har mye mer slim nedentil kan nok skyldes nettopp slimløsende. Tulling ass.

E8CAED88-4D3A-4A80-80AA-4DC9ED09D5D8.jpeg

A45221E5-319A-4615-8798-1752BF2E2936.jpeg

44464796-DCDA-4A0C-BCDA-76159EBCF4E3.jpeg

Anonymkode: 06b6d...05e

Når du velger å angripe IQen til folk her inne, ble du i det minste vite hva du prater om selv. Solvipect virker lokalt i lungene, og kan derfor ikke påvirke sekresjon i skjeden. Derimot virke bl.a. Bisolvon systemisk og påvirker defor andre slimhinner. Grapefruktjuice er ikke særlig vanlig å innta, så det å dra den slutningen er ikke særlig sannsynlig. Dessuten burde hun i så fall merke dette de andre gangene hun har drukket det.  

Det å referere til homøopati er ikke seriøst. De fleste homøopatiske studier mangler belegg for konklusjonene sine. 

Hva forklarer du slimet med hvis Hi ikke har benytter seg av systemisk ekspektorerende legemidler eller grapefrukt? Det kan like godt være at luftveisinfeksjonen er sammenfallende med normale endringer i syklusen, men at det blir tolket i sammenheng med forkjølelsen i stedet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...