Anonym bruker Skrevet 22. januar 2020 #1 Skrevet 22. januar 2020 Jeg har feks noen blomster som Jeg har hatt noen år, ganske ferdige, men så kommer det nye skudd, og da har jeg ikke hjerte til å kaste dem. Så da får de stå da, selv om de er langt ifra fine🙈🙄 Et annet eksempel er bamser, jeg har ikke hjerte til å kaste dem (datteren sine), eller kvitte meg med dem på noen måte, så de står på rommet hennes ennå. Hun vil egentlig ikke ha dem lengre, men godtar at de er der🙈🤷♀️ Anonymkode: 48904...641
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2020 #2 Skrevet 22. januar 2020 Jeg er litt sånn. Har loftet fullt av ting jeg ikke har hjerte til å kaste. Har et unormalt sentimentalt forhold til ting tror jeg. 😉 Anonymkode: 54534...f6a
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2020 #3 Skrevet 22. januar 2020 Ikke snakk🙈 Hehe. Jeg har noen slike blomster jeg også. Jeg sparer på til og fra lapper som vi har fått til jul 🙈ikke snakk om tegninger barna har laget. Anonymkode: 1ebda...306
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2020 #4 Skrevet 22. januar 2020 Haha. Har hatt en stygg plante i 18 år. Har ikke hjerte til å kvitte meg med den. Den har fulgt min mann og meg helt siden vi kjøpte vår første leilighet sammen. Nå, 20 år og 4 barn senere så føler jeg at den har «sett» oss gjennom hele vårt voksne liv og er en del av familien 🤣 Anonymkode: 82187...59e
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2020 #5 Skrevet 22. januar 2020 Jeg er helt ekstrem - tror det skyldes at jeg vokste opp med lite - mye mindre enn alle andre jeg lekte med. Fikk sjeldent noe, og husker neste alt jeg fikk til jul og gebursdag gjennom hele oppveksten. Da jeg tjente egne penger og kunne kjøpe ting, var jeg i himmelen. Sparer på barnas ting, for min mor sparte på alt fra jeg var liten og det var ganske stas å se da jeg ble voksen... Men - skulle ønske jeg ikke hadde slikt et forhold til ting, men klarer ikke riste det av meg... prøver stadig vekk... Anonymkode: 37ec8...f28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå