Gå til innhold

Dere som har dårlig forhold til eks

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er forholdet ditt til din eks nærmeste familie og venner?

Jeg forstår hvorfor jeg har et dårlig forhold til min eks. Han var et manipulerende menneske. Det som er tyngre å leve med er at hele familien hans og vennene hans har brutt alle bånd. Dette synes jeg er skremmende. Jeg hadde et veldig fint forhold til alle og aldri gjort de noe. Er det vanlig å ta så parti av en side uten å vurdere to sider? Svigerinna mi sa i flere år at hun gjennomskuet han og jeg måtte komme meg vekk. Til og med hun har kuttet alle bånd.

Anonymkode: 75ea8...fb8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom han er manipulerende så har han sikkert gjort sin «smear campaign» mot deg. De tenker ikke to ganger når det kommer til å ødelegge så mye som mulig for den de er ute etter å ta. Dette innebærer å få alle mot deg, til og med din egen familie iblant. 
Vær glad for at det er slik det er for om de ikke kuttet bånd så ville de mest sannsynlig bli brukt til å spionere og rapportere alt tilbake til din ex.

Anonymkode: 8d900...ef1

Skrevet

Jeg har et virkelig dårlig forhold til min eks. Heldigvis har familien hans sett noe av grunnen til det, og jeg har stadig et ok forhold til dem, selvom det ikke er like tett som tidligere.

Han holdt på å fortelle venner av oss usannheter om meg. Det var vanvittig ubehagelig. Vet ikke hva de trodde om meg. Ting har heldigvis roet seg på den fronten. Men det tok noen år.

Anonymkode: a4f01...1db

Skrevet

Jeg har et dårlig forhold til min eks , men han har gjort mange stygge ting mot meg , som også familien hans har vært med på. Bla å melde meg inn til barnevernet. 
Av den grunn har jeg veldig lite kontakt med hans nærmeste familie. 
De snakker veldig mye stygt om meg enda , selv om det er 3 år siden det ble slutt. Men jeg prøver å være «the better man» og lar vær kommentere om de. 

Anonymkode: f5401...c29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...