mamma til adhd gutt<3 Skrevet 22. januar 2020 #1 Skrevet 22. januar 2020 Jeg skal lage hjemmelaget gelé av frosne bringebær . Saften av bringebærene altså ... jeg lurer da på om jeg skal ta oppi gelatinplatene når sausen er varm eller kald?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2020 #2 Skrevet 22. januar 2020 Når den er varm, hvis ikke smelter ikke platene. Viktig å sørge for at platene smelter ordentlig og røres ut godt, hvis ikke blir det gelatinklumper i geléen Anonymkode: 70f7e...ec9
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 22. januar 2020 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Når den er varm, hvis ikke smelter ikke platene. Viktig å sørge for at platene smelter ordentlig og røres ut godt, hvis ikke blir det gelatinklumper i geléen Anonymkode: 70f7e...ec9 Tusen takk for tips!!! 😊
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2020 #4 Skrevet 22. januar 2020 13 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Tusen takk for tips!!! 😊 Legg gelatinen i kaldt vann i ca 10 min først. Det er viktig! Klem så vannet ut av platene, og smelt dem i saften. Anonymkode: 6ea57...a3a
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 22. januar 2020 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Legg gelatinen i kaldt vann i ca 10 min først. Det er viktig! Klem så vannet ut av platene, og smelt dem i saften. Anonymkode: 6ea57...a3a Jess! Will do😊 tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå