Gå til innhold

Herregud som jeg fiser i dag! Hele huset stinker..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke hva «galt» jeg har spist som har gjort at jeg har holdt på å sprenge i lufta i hele dag. Jeg promper så det synger, og det stiiiiinker råttent!! Det er så ille at jeg må ha verandadøren åpen. 

Noen som vet hva som kan være galt? Er det kun av mat man blir sånn her? Eller kan det være noe annet?

Anonymkode: 5d80a...63d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil være flue på veggen

Anonymkode: aab3f...447

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vil være flue på veggen

Det skal jeg love deg at du ikke vil!

Skrevet

Har du nylig begynt på noen nye medisiner, kosttilskudd? Spist noe "uvanlig"? 

Anonymkode: 22f28...284

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Har du nylig begynt på noen nye medisiner, kosttilskudd? Spist noe "uvanlig"? 

Anonymkode: 22f28...284

Nei, det er det som er så rart.. Skjønner ingenting! 

Skrevet

Har eg og gjort. Og eg har vore på jobb på mitt bittelille kontor der det kjem folk innom tide og utide... Mest i utide i dag må eg innrømme🙈

Anonymkode: cf628...d5e

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har eg og gjort. Og eg har vore på jobb på mitt bittelille kontor der det kjem folk innom tide og utide... Mest i utide i dag må eg innrømme🙈

Sitter du og promper på kontoret??? Jeg har også hatt prompedager! Har gått på do, men da har det blitt «vakuum» der inne så den ikke ville ut. Men i det jeg kom ut blandt folk igjen, da ville fisen prøve seg ut igjen....

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sitter du og promper på kontoret??? Jeg har også hatt prompedager! Har gått på do, men da har det blitt «vakuum» der inne så den ikke ville ut. Men i det jeg kom ut blandt folk igjen, da ville fisen prøve seg ut igjen....

Har desverre ikkje alltid heilt kontroll på prompen eg🙃 desverre. Blir jo desto verre av at dei fleste andre trur at alle kan holde seg 🙈

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Aner ikke hva «galt» jeg har spist som har gjort at jeg har holdt på å sprenge i lufta i hele dag. Jeg promper så det synger, og det stiiiiinker råttent!! Det er så ille at jeg må ha verandadøren åpen. 

Noen som vet hva som kan være galt? Er det kun av mat man blir sånn her? Eller kan det være noe annet?

Damer fiser ikke😇 Bor du alene da? 

Anonymkode: a9c49...6ba

Skrevet

Jeg har det sånn OFTE!! Og jeg aner ikke hva det kommer av, nå etter nyttår har jeg kuttet MASSE ned på snop og dårlig mat også, men likevel har jeg det sånn. 

Anonymkode: 1ea73...df5

Skrevet

Hvis man promper mye og det stinker bør du gå på do og bæsje, det er avføring i tarmen som lager stinkende tarmgass og blir ikke borte før den er ute.

Anonymkode: 3ee35...fe7

Skrevet

Jeg er slik innimellom, et par timer senere får jeg tømt meg SIIKKELIG på do. Hadde aldri trodd jeg skulle dele denne erfaringen. 😂😂😂

Jeg har endel allergier og går på strengt kosthold, de gangene dette skjer har jeg alltid spist/drukket ute. Selvom jeg kjøper mat uten det jeg er allergisk mot så tenker jeg at det må ha vært spor av feks laktose (som jeg virkelig ikke tåler) Jeg har ingen farlige allergier da, jeg får «bare» irritert tarm og diaré. 

Anonymkode: e8759...330

Skrevet

Jeg blir sånn av knekkebrød og banan. Stinker verst av banan. 

Anonymkode: 7bf18...d92

Skrevet

Mat, virus, bakterier, sykdom. Det viktigste er at du ikke plager andre med det.

Anonymkode: 0a16b...ea4

Skrevet

Jeg spiste pølser med lompe i går og det luktet svovel i hele huset 😩🙈

Anonymkode: 86718...a37

Skrevet

Jeg spiste ertestuing på søndag, veggene ristet på kvelden 😂😂

Anonymkode: 85ecc...961

Skrevet

Jeg blir sånn av egg jeg 🙈

Anonymkode: a1744...32e

Skrevet

...og av sukkerfritt godteri (inkl pastiller/drops)

Anonymkode: a1744...32e

Skrevet

Skjønner ikke at ingen har nevnt kullsyre, spesielt lettbrus. Det er en versting for meg.

Anonymkode: 78d7b...aa6

Skrevet

Hormoner er også en mulig syndebukk. Høyt progesteronnivå kan gi treg mage og luft (typ 7-13 dager etter eggløsning).

Anonymkode: 550b7...bb1

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis man promper mye og det stinker bør du gå på do og bæsje, det er avføring i tarmen som lager stinkende tarmgass og blir ikke borte før den er ute.

Anonymkode: 3ee35...fe7

Som jeg skrev så luktet det råttent, ikke avføring. Jeg tømmer ræva for avføring hver morgen etter morgenkaffen..

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Som jeg skrev så luktet det råttent, ikke avføring. Jeg tømmer ræva for avføring hver morgen etter morgenkaffen..

Sjarmerende...

Anonymkode: c0946...e50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...