Anonym bruker Skrevet 21. januar 2020 #1 Skrevet 21. januar 2020 Hei du som jobber eller har jobbet som Medisinsk sekretær. Liker du jobben din? Jobber du på sykehus eller legekontor? Hvor tok du utdanningen? Hvordan ser en arbeidsdag ut? Ønsker å høre alle deres gode og dårlige erfaringer! 😄🙏🏻 Anonymkode: 6e365...71e
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2020 #2 Skrevet 21. januar 2020 Jobbet som medisinsk sekretær (det var stillingstittelen i utlysningen) på si som student innenfor et helsefag. Jobbet på sykehus. Noe resepsjonsarbeid, mest administrativt rundt scanning/sortering/utsending av papirer, skriving av journaldokumenter etter diktat. Greit for en periode, men kjedet meg til tider voldsomt når det var lite å gjøre, og hvis jeg bare skrev etter diktat hele dagen. Anonymkode: d1c48...38c
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2020 #3 Skrevet 22. januar 2020 Man kan stort sett ikke jobbe som medisinsk sekretær på legekontor da de fleste trenger folk som har opplæring i laboratoriearbeid der. Sykehus er en annen sak. Anonymkode: 3f868...4b2
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2020 #4 Skrevet 22. januar 2020 Jeg ville sjekke ut jobbmarkedet først. Her i området tar sykehuset og legekontorene kun inn de som har autorisasjon som helsesekretær. Har dog sett medisinsk sekretær en eller to ganger, da på et privat legesenter. Var kun kontorarbeid. Anonymkode: 95c4a...532
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2020 #5 Skrevet 26. januar 2020 Takk for svar! Noen flere erfaringer eller innspill? 😊 HI Anonymkode: 6e365...71e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå