Gå til innhold

Outlook-hjelp😅

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har epost flere steder (tlf, Mac og pc). Hvordan får jeg fikset det slik at når jeg leser epost et sted så blir den merket som lest på alle? Irriterende når jeg åpner PCen og det ligger 100 "uleste" mail. Vet jeg kan merke alle som lest, men det må da finnes en enklere måte? Vet at det går, men klarer ikke finne det ut via Google, så håper noen kloke hoder her inne kan hjelpe🙌🏻😁

Anonymkode: 4e5d7...28d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lag deg en gmail konto og drit i outlook. Outlook er irriterende dårlig.  Alternativt så kan du se om det er et valg som heter "synkroniser". Har hørt av andre at de har problemer med det samme med outlook.

Skrevet
32 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Lag deg en gmail konto og drit i outlook. Outlook er irriterende dårlig.  Alternativt så kan du se om det er et valg som heter "synkroniser". Har hørt av andre at de har problemer med det samme med outlook.

Takk for svar😊 Har allerede en studentmail som jeg må bruke. Kan den brukes som Gmail? Evt legge inn en videresending? Helt grønn på dette, da jeg "alltid" har hatt icloud og dette problemet var ikke-eksisterende... 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar😊 Har allerede en studentmail som jeg må bruke. Kan den brukes som Gmail? Evt legge inn en videresending? Helt grønn på dette, da jeg "alltid" har hatt icloud og dette problemet var ikke-eksisterende... 

Det vet jeg ikke. Vet bare at jeg gremmes over outlook på jobben og at jeg kutta den ut privat for flere år siden. 

Skrevet

Jeg har tilgang til min jobbmail fra laptop i outlook og iPhone, den vanlige Mail-appen. De synkroniseres uten problem der, har aldri måttet åpne samme Mail to ganger. 

Jeg ville undersøkt litt i innstillingene. 

Anonymkode: e5f38...a61

Skrevet

Outlook er balle. Jeg kan åpne samme mail fire ganger og neste gang står den som ny mail igjen. Dette er jobbmail så jeg har ikke noe valg heller. Følger denne tråden. Videresending aksepterer den ikke, og synkronisere gjør den ikke.

Anonymkode: 54e05...79a

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Outlook er balle. Jeg kan åpne samme mail fire ganger og neste gang står den som ny mail igjen. Dette er jobbmail så jeg har ikke noe valg heller. Følger denne tråden. Videresending aksepterer den ikke, og synkronisere gjør den ikke.

Anonymkode: 54e05...79a

Må med andre ord smøre meg meg en god dose tolmodighet skjønner jeg... Er nemlig Outlook jeg kan se frem til i min fremtidige jobb og😅 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...