Gå til innhold

Har så lyst på sex!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir litt smågal... er det helt på trynet å spør eksem om litt hjelp? Vi Har ett helt ukomplisert forhold og jobber godt sammen som foreldre. Vi havnet av og til til sengs rett etter bruddet men det er begynt å bli en god stund siden. Han har ingen nye og jeg har ingen ny.

Anonymkode: a2861...e88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mente selvsagt eksen og ikke eksem;-)

Skrevet

Det hadde ikke jeg gjort, i hvert fall. Ta deg en tur på byen til helga 😊 

Anonymkode: ebc64...e04

Skrevet

Tinder? Kompis? Dra ut på byen eller få en venninne til å spleise deg med noen? Du kan låne mannen min 😂

Anonymkode: b1062...71f

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Blir litt smågal... er det helt på trynet å spør eksem om litt hjelp? Vi Har ett helt ukomplisert forhold og jobber godt sammen som foreldre. Vi havnet av og til til sengs rett etter bruddet men det er begynt å bli en god stund siden. Han har ingen nye og jeg har ingen ny.

Knull å kos deg, så lenge det er seriøst fra begge sider. 

Anonymkode: 04971...c60

Skrevet

Exen er ikke helt på trynet i det hele tatt, dersom han kan tilfredsstille lysten din. Du sier at dere har et ok forhold, har delvis gjort det før (etter bruddet), da er det en trygg og god løsning. Mye bedre enn å fly på byen eller surfe etter mye rart på nett. Med exen vet du hva du får, velg han, er mitt råd.
Det er supert å ha et fint forhold til exen. Hvem vet hva framtiden bringer, når dere, eller den ene blir par, kanskje dere kan finne på noe enda gøyere sammen..når terskelen er så lav.
Trekanter, og partnerbytte, kan være morsomt krydder i mange parforhold ;).

Anonymkode: 76cfc...5bf

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Exen er ikke helt på trynet i det hele tatt, dersom han kan tilfredsstille lysten din. Du sier at dere har et ok forhold, har delvis gjort det før (etter bruddet), da er det en trygg og god løsning. Mye bedre enn å fly på byen eller surfe etter mye rart på nett. Med exen vet du hva du får, velg han, er mitt råd.
Det er supert å ha et fint forhold til exen. Hvem vet hva framtiden bringer, når dere, eller den ene blir par, kanskje dere kan finne på noe enda gøyere sammen..når terskelen er så lav.
Trekanter, og partnerbytte, kan være morsomt krydder i mange parforhold ;).

Hvis jeg hadde blitt sammen med en mann og han hadde forslått trekant med eksen, så hadde jeg løpt som faen!

Skrevet
15 minutter siden, HeiteH skrev:

Hvis jeg hadde blitt sammen med en mann og han hadde forslått trekant med eksen, så hadde jeg løpt som faen!

:) Det tror jeg de fleste hadde gjort. Tviler nok på at en evt ny mann vil ha mer enn nødvendig å gjøre med hennes ex, men nå har de felles barn tydeligvis, så helt kvitt han blir en ny mann aldri. Og hvem vet hva som kan skje...selv om de fleste nok vil legge exen så langt bak seg som mulig.

Skrevet

Hvis man samarbeider godt, har et hyggelig forhold og har bra sex (lyst på hverandre). Hvorfor gå fra hverandre? 🤔

Anonymkode: ddba5...ef9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...