Gå til innhold

Hvordan kutte kontakt😩

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har samboer og i tiden vi har hatt det vanskelig og hatt pause hadde jeg kontakt med en venn som jeg tidligere har hatt sex med(før jeg ble med samboer).Jeg har alltid sett for meg at det er vi som hører sammen, men jeg har barn med samboer og vil prøve å få det til å funke selv om jeg er usikker.

Jeg og kompisen min snakker enda sammen, men gjør ikke noe «ulovlig».Vi har alltid hatt kontakt, pga vi har vært venner i mange år og han er en del av vennegjengen min.

Er det helt feil av meg å fortsatt svare på mld?Føler det er unaturlig å ikke gjøre det?Jeg tenker så lenge det ikke er seksuelt innhold?🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 16241...7c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du uten problem kan fortelle samboeren din om meldingene og relasjonen din til denne fyren, så gjør du det og fortsetter å snakke med han. Om det er en grunn til at du ikke forteller han det kutter du kontakten.

Anonymkode: c500e...37e

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du uten problem kan fortelle samboeren din om meldingene og relasjonen din til denne fyren, så gjør du det og fortsetter å snakke med han. Om det er en grunn til at du ikke forteller han det kutter du kontakten.

Anonymkode: c500e...37e

Hmm han vet vi er gamle venner og både samboer og jeg prater med han når vi treffer han.Eneste er at han er litt flørtete og jeg vet enkelte ganger ikke hva jeg skal svare🤦‍♀️

Skrevet

Hva vil du da? Vil du gi respons på flørtingen?

Anonymkode: 4d45f...c5e

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hva vil du da? Vil du gi respons på flørtingen?

Anonymkode: 4d45f...c5e

Både og.Jeg vil jo ikke egentlig siden jeg skal prøve å satse på samboer og barna, men samtidig er det en lengsel tilbake😩

Skrevet

Vet samboeren din at du tidligere har hatt sex med ham, at han er flørtete, og at du føler det er dere to som hører sammen? Hvis du kan svare ja på alt dette, og samboer likevel synes det er greit at dere har kontakt, trenger du ikke kutte kontakten.

Anonymkode: 54c88...78e

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vet samboeren din at du tidligere har hatt sex med ham, at han er flørtete, og at du føler det er dere to som hører sammen? Hvis du kan svare ja på alt dette, og samboer likevel synes det er greit at dere har kontakt, trenger du ikke kutte kontakten.

Anonymkode: 54c88...78e

Han vet vi har hatt sex ja.Han vet han liker meg enda, men ikke at vi «hører sammen» så nei.Men samtidig er det vanskelig siden vi har vært venner siden jeg var 14 år(nå 35 år).

Skrevet

Hvis du er sikker på at du skal satse på samboeren din så burde du for alles del kutte kontakt, hvis ikke kommer du deg aldri videre. Og da blokkerer du han i alle kanaler.

Men da må du også være forberedt på å miste han for godt og takle at han går videre og etablerer seg med en annen.

Misunner deg ikke situasjonen du er i. Finn ut hva som er riktig for DEG og ta konsekvensene. Livet er for kort til noe annet. Lykke til! 

Anonymkode: 72f64...92b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...