Anonym bruker Skrevet 20. januar 2020 #1 Skrevet 20. januar 2020 Jeg skal på andre gangs intervju denne uken og har satt opp noen spørsmål. pensjon, lønn, helseforsikring, hvilken ledertype lederen er om han er flink til å gi ros. Hva mer er det lurt å spørre om? Anonymkode: abfb0...6af
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2020 #2 Skrevet 20. januar 2020 Lønn anbefales det ikke å snakke om før tilbudet om jobb ligger på bordet. Jeg ville spurt om arbeidsoppgaver. Og hadde i grunnen ikke spurt så mange spørsmål . Anonymkode: d6eab...671
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2020 #3 Skrevet 20. januar 2020 Ville heller ikke spurt om de tingene som vanligvis står i en arbeidsavtale Jeg ville spurt om minst mulig, og heller svart og prøvd å få til en dialog om arbeidsoppgaver Anonymkode: b1198...471
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2020 #4 Skrevet 20. januar 2020 Pensjon, lønn og helseforsikring kan du lese om i arbeidsavtalen din før du evt velger å signere,så det ville jeg ikke spurt om. Spørsmål om lederen er flink til å gi ros? Eh, hadde jeg fått det spørsmålet ville jeg stusset over hvorvidt du ikke tålte en tydelig leder. Spør isåfall heller åpent spørsmål om beskrivelse av lederen, eller som en over skriver forsøk "åpen dialog". Anonymkode: 1effd...986
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2020 #5 Skrevet 20. januar 2020 Jeg spør alltid om lønn. Jeg har god lønn der jeg er nå og kaster ikke bort tiden om de ikke kan matche lønna. Jeg har god kompetanse og mye erfaring så jeg er ikke prisgitt det meste. Og uansett er det selvsagt lov å spørre både om det ene og det andre. Kvinner er ofte alt for beskjeden og tar til takke Anonymkode: e183b...0ee
Merdee Skrevet 20. januar 2020 #6 Skrevet 20. januar 2020 (endret) 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg skal på andre gangs intervju denne uken og har satt opp noen spørsmål. pensjon, lønn, helseforsikring, hvilken ledertype lederen er om han er flink til å gi ros. Hva mer er det lurt å spørre om? Anonymkode: abfb0...6af Dette hadde jeg ikke spurt om. Selv om jeg er enig i at det er viktig at ledere er flinke til å se de ansatte og gi konstruktive tilbakemeldinger, og det er hyggelig med ros, så er det ikke jobben deres å gi mye ros. Det skulle bare mangle at man gjør en så god jobb som man kan, det er derfor man er ansatt. Du risikerer å gi inntrykk av at du behøver mye ros for å gjøre jobben din. Pensjon, lønnsspenn og frynsegoder synes jeg du kan forhøre deg om på et andregangsintervju uten at det bør være problematisk. Endret 20. januar 2020 av Merdee
topaz Skrevet 20. januar 2020 #7 Skrevet 20. januar 2020 Ikke spør om ros i alle fall. Jeg ville spurt om hva den viktigste arbeidsoppgaven/prosjektet jeg skal begynne med er. Hva som har førsteprioritet ved oppstart.
Merdee Skrevet 20. januar 2020 #8 Skrevet 20. januar 2020 3 minutter siden, topaz skrev: Ikke spør om ros i alle fall. Jeg ville spurt om hva den viktigste arbeidsoppgaven/prosjektet jeg skal begynne med er. Hva som har førsteprioritet ved oppstart. Godt spørsmål!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2020 #9 Skrevet 20. januar 2020 Lønnsnivå tenker jeg man kan spørre om på slutten av et intervju. Frynsegoder som helseforsikring ville jeg utelatt. ellers spør jeg om arbeidsoppgaver, arbeidsmiljø, sammensetning av arbeidsstokken; alder, kjønn, utdanning osv. Anonymkode: 561cd...291
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2020 #10 Skrevet 21. januar 2020 Spør hvor lang lunchpause det er og hvor mange egenmeldinger du kan ta ut per måned😂 Anonymkode: 9191d...734
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2020 #11 Skrevet 21. januar 2020 Jeg spør alltid om lønn på første intervjuet jeg, gidder ikke kaste bort tiden min om vi ikke er på samme nivå der. Aldri noen som har sagt noe på det, alltid fått tilbud om jobben. Men vær forsiktig med det med leder og ros, det slår fort tilbake på deg som at du er usikker. Anonymkode: 87566...8a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå