Anonym bruker Skrevet 20. januar 2020 #1 Skrevet 20. januar 2020 Jeg og barna fikk hund i julegave av mannen. Mannen har hele tiden sagt at hunden er kun mitt og barna sitt ansvar, han skal ikke passe den om jeg skal bort og han skal ikke gå tur med hunden. Helt greit det! Men, hvem er det som har engasjert seg mest i å finne hunden,sjekket Finn flere ganger om dagen, kjørt land og strand rundt for å hilse på div valper, valgt ut valpen , funnet navnet og omtrent kjøpt halve dyrebutikken! Jo, mannen 😂 Skal vedde på at han går den første turen også! Anonymkode: 37257...fb4
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2020 #2 Skrevet 20. januar 2020 Høres ut som om han har lagt veldig mye omtanke i den gaven, både mtp. deg og barna OG valpen Har han kommet med forslag til navn på valpen? Anonymkode: 75b24...119
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2020 #3 Skrevet 20. januar 2020 Han skal ikke passe den eller gå tur med den? Har dere diskutert dette valget om hund? Må si jeg ikke skjønner helt..men fint hvis han tar seg av den selvfølgelig! Anonymkode: f5524...826
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2020 #4 Skrevet 20. januar 2020 Ha ha så søtt. Sånn var mann min når vi skulle ha katt. Han ville IKKE ha katt, men den som steller,stuller og bekymrer seg for katta mest er han😂 Anonymkode: a67dd...bfe
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2020 #5 Skrevet 20. januar 2020 Lite imponert over at mannen din kan kjøpe en slik gave til dere, og bare bestemme at han ikke skal ha noe med den å gjøre. Hadde jeg vørt deg hadde jeg faktisk nektet å ta imot. Det får være måte på! Kjøpe andre en gave og forvente at de skal ta alt arbeidet...jessufader! Anonymkode: 52c44...87b
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2020 #6 Skrevet 20. januar 2020 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Lite imponert over at mannen din kan kjøpe en slik gave til dere, og bare bestemme at han ikke skal ha noe med den å gjøre. Hadde jeg vørt deg hadde jeg faktisk nektet å ta imot. Det får være måte på! Kjøpe andre en gave og forvente at de skal ta alt arbeidet...jessufader! Anonymkode: 52c44...87b Regner med at du spøker... Men det er jo tydelig at denne familien, spesielt Hi og ungene, lenge har ønsket seg hund. Det er like klart at denne mannen har gjort veldig mye, lagt ned både tid og penger, for å legge til rette for at familien skal få den hunden som passer dem best og for at valpen skal få det fint hos dem. Og en mann som viser så stor omtanke for et dyr, det er en mann som så godt som garantert kommer til å også vise omtanke og omsorg for valpen når den er i hus. Anonymkode: 75b24...119
Annanym Skrevet 20. januar 2020 #7 Skrevet 20. januar 2020 «Det finnes ikke tettere bånd, enn mellom far i huset og hunden han ikke ville ha»
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2020 #8 Skrevet 20. januar 2020 22 minutter siden, Annanym skrev: «Det finnes ikke tettere bånd, enn mellom far i huset og hunden han ikke ville ha» Ha-ha... det tenker jeg også. Denne mannen er solgt allerede. Har en følelse av at hunden vil velge ham som sin nærmeste også Anonymkode: 75b24...119
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2020 #9 Skrevet 20. januar 2020 Jeg kjenner til minst 4 stk i nær omgangskrets, der mor og barn ønsket seg hund eller katt og far ville ikke ha noe med dyret å gjøre. Men den som gladelig tar seg av turer, stell og alt som følger med, er far i huset. 😄 Anonymkode: 9fc91...0c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå