Anonym bruker Skrevet 20. januar 2020 #1 Skrevet 20. januar 2020 Har skrevet her inne tidligere om det samme. På torsdag ble jeg ferdig med min 7.ab-kur på 2,5 mnd. Skal på ny kontroll i morgen, og kjennes ut som jeg må ha enda en runde. Bakteriene mine viser seg å bli mer og mer resistente, har prøvd mange forskjellige typer ab. Jeg vet det er viktig å behandle og holde i sjakk, men for det første så må jeg si jeg frykter varig resistens for både meg selv og baby, samtidig som det er himla ubehagelig å gå med UVI konstant. Jeg er nå i uke 38, så har ikke så lenge igjen, men vil dette kunne være grunnlag for igangsettelse? Skjønner jeg må snakke med lege, og skal det i morgen, men tenkte kanskje noen har vært borti det samme som vil dele erfaringer med meg. Anonymkode: 6e678...b9b
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2020 #3 Skrevet 20. januar 2020 Må bare oppklare noe for deg... Du og babyen din utvikler ikke resistens pga kurene, bakteriene du har i deg det samme. De bakteriene du nå har har allerede en evt resistens innebygget, og utvikler det ikke mer mens den er i deg i løped av den korte tiden det er snakk om her. Gjør som legen sier, fortsett til de har funnet rett kur. Det er verre om du utvikler nyreproblemer eller urosepsis nå før fødsel. https://www.fhi.no/sv/antibiotikaresistens/om-antibiotikaresistens/ Anonymkode: dd418...a35
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2020 #4 Skrevet 20. januar 2020 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Må bare oppklare noe for deg... Du og babyen din utvikler ikke resistens pga kurene, bakteriene du har i deg det samme. De bakteriene du nå har har allerede en evt resistens innebygget, og utvikler det ikke mer mens den er i deg i løped av den korte tiden det er snakk om her. Gjør som legen sier, fortsett til de har funnet rett kur. Det er verre om du utvikler nyreproblemer eller urosepsis nå før fødsel. https://www.fhi.no/sv/antibiotikaresistens/om-antibiotikaresistens/ Anonymkode: dd418...a35 Ja, jeg tenker jo ikke at alternativet er å ikke ta kur. Jeg har prøvd de typene legene mener jeg kan ta som gravid, så er ikke noe mer å gå på der skjønte jeg. Takk for svar:) Anonymkode: 6e678...b9b
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2020 #5 Skrevet 20. januar 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Har skrevet her inne tidligere om det samme. På torsdag ble jeg ferdig med min 7.ab-kur på 2,5 mnd. Skal på ny kontroll i morgen, og kjennes ut som jeg må ha enda en runde. Bakteriene mine viser seg å bli mer og mer resistente, har prøvd mange forskjellige typer ab. Jeg vet det er viktig å behandle og holde i sjakk, men for det første så må jeg si jeg frykter varig resistens for både meg selv og baby, samtidig som det er himla ubehagelig å gå med UVI konstant. Jeg er nå i uke 38, så har ikke så lenge igjen, men vil dette kunne være grunnlag for igangsettelse? Skjønner jeg må snakke med lege, og skal det i morgen, men tenkte kanskje noen har vært borti det samme som vil dele erfaringer med meg. Anonymkode: 6e678...b9b Er det ikke solbær som er gull mot uvi? Mener å ha lest at de tar knekken på uvi... Anonymkode: 95440...728
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2020 #6 Skrevet 20. januar 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det ikke solbær som er gull mot uvi? Mener å ha lest at de tar knekken på uvi... Anonymkode: 95440...728 Her fant jeg forresten info om solbær http://www.rolv.no/urtemedisin/medisinplanter/ribe_nig.htm Anonymkode: 95440...728
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2020 #7 Skrevet 20. januar 2020 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det ikke solbær som er gull mot uvi? Mener å ha lest at de tar knekken på uvi... Anonymkode: 95440...728 Jeg har prøvd det aller meste av råd mot uvi, men dette sitter nok litt hardere enn hva kjærringråd kan ordne opp i😞 Anonymkode: 6e678...b9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå