Anonym bruker Skrevet 20. januar 2020 #1 Skrevet 20. januar 2020 Jeg hadde min første time idag, og jeg gruer meg allerede til neste gang. Har gått 3 ganger til kiropraktor og ble anbefalt å gå til fysioterapeut. Når han drev på, jeg holdt på å skrive, det var så vondt og selv om jeg sa at det var vondt, så bare fortsatte han. Tror jeg aldri har følt slik smerte før 😫 Har ny time på onsdag, men har lyst å avbestille hele greia. Noen med samme erfaringer her? Anonymkode: df12f...105
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2020 #2 Skrevet 20. januar 2020 Skriveleif: skrive=skrike Anonymkode: df12f...105
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2020 #3 Skrevet 20. januar 2020 Hvilken behandling fikk du, hva gjorde han? Anonymkode: 5dbb2...6ec
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2020 #4 Skrevet 20. januar 2020 Se an formen din onsdag, snakk med ham da, fortell om opplevelsen din sist. Ofte er det vondt når man blir massert på vonde områder, men det skal være utholdelig, ikke uutholdelig. Som terapeut må man tilpasse behandlingen pasienten, og selv om terapeuten mente at muskulaturen din trenger det, så skal du også tåle det. Vær også tydeligere underveis i behandlingen. "Nå er det for vondt, du kan ikke være så hardhendt." Hvis han ikke vil lytte til deg da, da bytter du. Anonymkode: df265...4b0
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2020 #5 Skrevet 20. januar 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Se an formen din onsdag, snakk med ham da, fortell om opplevelsen din sist. Ofte er det vondt når man blir massert på vonde områder, men det skal være utholdelig, ikke uutholdelig. Som terapeut må man tilpasse behandlingen pasienten, og selv om terapeuten mente at muskulaturen din trenger det, så skal du også tåle det. Vær også tydeligere underveis i behandlingen. "Nå er det for vondt, du kan ikke være så hardhendt." Hvis han ikke vil lytte til deg da, da bytter du. Anonymkode: df265...4b0 Jeg hadde vondt så å si hele tiden mens han holdt på. Jeg sa flere ganger «nå synes jeg at det er kjempevondt» og han svarte «mhm, bare pust rolig». Det var nesten at jeg sa faen heller, virkelig. Jeg tror jeg aldri har opplevd slik smerte før. Anonymkode: df12f...105
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2020 #6 Skrevet 20. januar 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvilken behandling fikk du, hva gjorde han? Anonymkode: 5dbb2...6ec Han startet med ryggen først, også litt på siden, da jeg lå på ryggen etterpå. Jeg visste ikke engang at jeg har muskler der. Så drev han med beina hit og dit. Anonymkode: df12f...105
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå