Anonym bruker Skrevet 19. januar 2020 #1 Skrevet 19. januar 2020 Å glede seg til kjærestetur som vi virkelig trenger. Det er katastrofetanker jeg har som går på hva om det skjer noe med oss og tre barn blir igjen alene. Syke tanker - ja, men de er der😬. Anonymkode: d7963...50a
Himmel og hav Skrevet 19. januar 2020 #2 Skrevet 19. januar 2020 Det som hjalp meg å komme over flyskrekken, var tanken på at om det å fly var så farlig som jeg innbilte meg, så ville ingen, absolutt ingen, hatt jobb som pilot eller kabinpersonale. Å se at de er rolige og blide, tusler i midtgangen som om de gikk i en kontorgang og småprater med hverandre gjorde at jeg sakte men sikkert fant ut at det gikk an å puste og at jeg ikke skulle dø hver gang jeg gikk inn i et fly. Jeg er fortsatt ikke glad i å fly, men nå går det greit.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2020 #3 Skrevet 19. januar 2020 Prøv å tenk på hvor mange flyavganger det er daglig verden over.. og hvor mange ganger du hører om en flyulykke.. Anonymkode: 59029...275
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå